Aviseringar
Rensa alla

Mår skitdåligt nu...


Ämnesstartare

Höll på med en kille för nån vecka sen. Jag gillade verkligen honom skitmycket och han sa att han gillade mig också. Har aldrig varit så kär och allting var perfekt.

Jag är född med läpp,käk och gomspalt så jag har jag lite sne överläpp och ärr ovanför överläppen pga operationerna. Jag har tidigare inte fått höra så mycket om det, många har sagt att det är gulligt och att jag inte behöver bry mig om det. 

En kväll så var jag ute med killen jag höll på med och vi träffade några lite snabbt innan han följde mig till bussen. Men efter det så slutade han bara att höra av sig. Jag började prata med hans bästis och efter ett tag sa hans bästis att tjejerna där hade sagt taskiga saker om mig när jag hade gått, dom hade sagt att jag var ful och frågat hur han kan vara tillsammans med mig. Och det var efter det som killen jag höll på med slutade skriva till mig. Hans bästis sa att killen verkligen gillade mig och var jätteledsen över att tjejerna som vi var med hade sagt sådär om mig.

Vad skulle ni ha gjort? Mår jättedåligt och kommer aldrig mer kunna träffa killar efter det här...trodde inte att folk tyckte så, hade jättebra självförtroende innan jag fick höra det här.


   
Citera

förmodligen avundsjuka eller och svartsjuka. att han påverkades av vad de sa gör hnm till 1 idiot så skit i honom också. 


   
SvaraCitera
Pamoja

Men gud, ett litet ärr och sned läpp ska väl inte spela någon roll? Fråga honom rakt ut varför han gjorde som han gjorde!

En självsäker kille hade inte brytt sig om vad andra tyckt om hans tjej. Bästisen sa att han blivit ledsen? Han verkade ju snarare ledsen för sin egen skull än för dig, eftersom han inte hört av sig. Du förtjänar en kille precis som alla andra, slår vad om att du är fin som du är och att de där tjejerna bara hittat något att störa sig på. Det luktar avundsjuka om det kan jag säga. Hoppas det löser sig! förstår att du gillar den här killen jättemycket!

Jag hade såklart blivit jätteledsen men frågat honom vad han höll på med. Han har ju t.om sagt att han gillar dig och jag tycker han ska stå upp för det 


   
SvaraCitera

Ledsen ta inte åt dig av vad dem säger. En liknande grej hände mig förut och har säkert hänt ett par gånger till därefter.

Jag skulle skaka av mig det och visa mig bättre än dem. hade jag fått chansen hade jag sagt något till tjejerna som sagt det om mig, typ "orka vara så ytliga, ingen av er har ngt hjärta"
fast rekommenderar inte det, det är bara en grej jag kan få för mig att göra för att visa hur mycket jag tycker om mig själv.


   
SvaraCitera

Om han bryr sig om vad andra tycker om en person han tycker om, då finns det inte mycket hos honom att hämta. Relationer ska vara ömsesidiga och på samma villkor.


   
SvaraCitera

För det första är tjejerna små äckliga avundsjuka idioter. För det andra så påverkas din kille alldeles för lätt av vad andra tycker. Men eftersom du verkar gilla honom mycket tycker jag att du ska prata med honom om det. Men om han fortsätter att inte höra av sig efter det är han ett svin! och du är värd så mycket bättre!


   
SvaraCitera