Aviseringar
Rensa alla

Mår väldigt dåligt, ÅNGEST.. behöver verkligen hjälp..!


Ämnesstartare

För ca 3 månader snackade jag med en kille som jag tyckte var skit söt!
Vi smsade väldigt mycket, och han kom många gånger till min skola för att se mig, en gång kom han med hans andra vänner, och jag såg en av dem, jag föll för honom..
Jag försökte undvika det hela tiden, jag kommenterade allt på facebook ( inte hans inlägg) och han skrev tillbaka, trots att jag inte skrev till honom..
Jag blev skitglad varje gång han skrev osv.
Tills vi tjafsa i ett inlägg, så vi tog de i privat medd. och vi blev sams, så jag la till honom som vän..

Och här börjar historian.. vi hat chattat i typ 2 månader bakom skärm, men en gång kom han för att träffa mig, och då såg jag hur han kollade på mig och allt, efter den dagen börja han kalla mig älskling, och betee sig som om vi var tillsammans..
Men vi har lämnat varandra typ 2 gånger pga. av att han inte vii svika hans vän, ( han som ja snackade med först, jag va tydligen kär i mig).

Men till sist så sket han i.. det har gått 2 månader, allt va perfekt..
Men igår så bråkade vi.. om hans ex. Hon hade pussat honom, ja tyckte de va fel, men han tyckte att de va okej.
Så ja sa till honom att ange henne som syster på facebook, men han vägrade, så jag tror att han fortfarande älskar henne, och vi bestämde oss att bli bara vänner..
Han smsade i morse ''Godmorgon sötnos <3'' men jag va skitkall mot honom.. vet inte ens hur jag ska betee mig mot honom?..

Mår skit dåligt.. jag har gråtit i två dagar nu.
Vet inte vart jag ska ta mig till.. jag har aldrig älskat någon så mycket..
Jag slist.. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

han var tydligen kär i mig xD* skrev lite fel..


   
SvaraCitera

Natalie123:

Så ja sa till honom att ange henne som syster på facebook, men han vägrade, så jag tror att han fortfarande älskar henne, och vi bestämde oss att bli bara vänner..

Alltså, va?


   
SvaraCitera

Natalie123:

Så ja sa till honom att ange henne som syster på facebook, men han vägrade, så jag tror att han fortfarande älskar henne,

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Alltså, va?

Jag ville att han ska göra de för att bevisa att han är bara vän med henne, inte i ett förhållande, och han gjorde inte det..


   
SvaraCitera

Natalie123:

Jag ville att han ska göra de för att bevisa att han är bara vän med henne, inte i ett förhållande, och han gjorde inte det

Ja men då måste dem ju givetvis ha ett förhållande [tard]


   
SvaraCitera

Natalie123:

Jag ville att han ska göra de för att bevisa att han är bara vän med henne, inte i ett förhållande, och han gjorde inte det..

Haha, man kan inte annat än älska (skratta åt) Facebook-generationen! [love][party][bigcheers]


   
SvaraCitera

Natalie123:

jag har aldrig älskat någon så mycket..

Men ge snubben en chans då. Känns oerhört korkat att dissa honom på grund av att han inte vill lägga till sitt ex som syster på facebook om det nu är så att du gillar honom jättemycket...


   
SvaraCitera
time
 time

Natalie123:

Så ja sa till honom att ange henne som syster på facebook, men han vägrade

Är du 13 år eller vad? Varför skulle han ange att hon är hans syster? Då verkar han ju bara retarderad. [tard]

Jag förstår inte ens vad problemet är, kan bero på ditt språk eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Men ge snubben en chans då. Känns oerhört korkat att dissa honom på grund av att han inte vill lägga till sitt ex som syster på facebook om det nu är så att du gillar honom jättemycket...

timeisrunningout:

Jag förstår inte ens vad problemet är, kan bero på ditt språk eller så.

JAG MENADE INTE SÅDÄR, Utan jag misstänkte att det var nåt mellan dem, och i så fall kan han ju inte ange henne som syster om dem är tillsammans? så jag ville att han ska göra det för att bevisa att dem inte är tillsammans!

Men han gjorde inte de, han ba du behöver inte bestämma över mig.. :S


   
SvaraCitera
time
 time

Natalie123:

Utan jag misstänkte att det var nåt mellan dem, och i så fall kan han ju inte ange henne som syster om dem är tillsammans?

Natalie123:

så jag ville att han ska göra det för att bevisa att dem inte är tillsammans!

Jag förstår inte hur du resonerar för allt smör i Småland. På riktigt.

Natalie123:

Men han gjorde inte de, han ba du behöver inte bestämma över mig.. :S

Han har en jävligt bra poäng. Om du gillar den här killen, sluta vara så svartsjuk och lita på honom istället. Man är inte tillsammans bara för att man ger någon en puss, herregud, jag pussar mina kompisar jämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det som går mig på närverna är att sens jag sa till honom att vi kan bli vänner, så har han börjat kalla mig syster.. det svider..


   
SvaraCitera
time
 time

Natalie123:

Och det som går mig på närverna är att sens jag sa till honom att vi kan bli vänner, så har han börjat kalla mig syster.. det svider..

Men åååååh. Människor. Alltså, jag vill inte vara brutalt elak/ärlig eller så, men om du försöker styra vad han sysslar med på facebook och beter dig kallt mot honom får du faktiskt skylla dig själv om han tappar intresset. Det förstår du väl själv? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Han har en jävligt bra poäng. Om du gillar den här killen, sluta vara så svartsjuk och lita på honom istället. Man är inte tillsammans bara för att man ger någon en puss, herregud, jag pussar mina kompisar jämt.

Meeen hon är ju hans ex! Och tänk om hon kan få honom och få känslor för henne igen!?
Jag vill inte att dem ska prataaa..


   
SvaraCitera
time
 time

Natalie123:

Och tänk om hon kan få honom och få känslor för henne igen!?

Hon är hans ex av en anledning. Om de inte blivit tillsammans igen tidigare, finns det inget som säger att de blir det igen bara för att du kommit in i bilden, speciellt inte då.

Natalie123:

Jag vill inte att dem ska prataaa..

Du kan inte styra andra människor. Om du försöker hindra honom från att prata med folk eller göra som han själv vill är det mycket större sannolikhet att han sticker från dig, för ingen mår bra av att vara med någon som försöker kontrollera och manipulera. Sätt dig själv i hans situation och tänk hur du hade mått om du var han och någon pressade dig som du har försökt pressa honom.


   
SvaraCitera