Aviseringar
Rensa alla

Maria Pol


Ämnesstartare

Om jag ska ta ett piss test på Maria Pol och jag testar positivt för cannabis vad händer då? Är det bara att boka en ny tid? Är ej tvingad av soc, bup, föräldrar eller liknande, behöver helt enkelt en lapp där det står att jag är ren.


   
Citera
Ämnesetiketter

Speltidning:

behöver helt enkelt en lapp där det står att jag är ren.

Men ren är du alltså inte? [confused]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Om jag ska ta ett piss test på Maria Pol och jag testar positivt för cannabis vad händer då? Är det bara att boka en ny tid? Är ej tvingad av soc, bup, föräldrar eller liknande, behöver helt enkelt en lapp där det står att jag är ren.

Inte en aning om vad som händer...ingenting skulle jag tro...

Men varför inte bara vänta tills du vet att du är ren, så du slipper betala för en gång till om du skulle testa positivt...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men ren är du alltså inte? [confused]

Betvivlar starkt att jag är det för tillfället, ska vänta några veckor innan jag går dit, får själv boka tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Men varför inte bara vänta tills du vet att du är ren, så du slipper betala för en gång till om du skulle testa positivt...?

Vad jag har förstått så kostar det ingenting? Om det gör det, hur mycket då?


   
SvaraCitera

Speltidning:

Vad jag har förstått så kostar det ingenting? Om det gör det, hur mycket då?

Jag vet inte om det gör det, tog bara det för givet...har en vän som fick gå och testa sig, han var dock 18+ och blev tagen av aina...minns inte exakt hur mycket han gav...men ~500 har jag för mig...


   
SvaraCitera

Låt någon annan pissa åt dig bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låt någon annan pissa åt dig bara?

Hur skulle jag lyckas med detta hade du tänkt dig? Smuggla med mig rent piss? Skadar väl inte heller om jag tar en paus på 2-3 veckor så att jag faktiskt blir ren.

hixaren:

Jag vet inte om det gör det, tog bara det för givet

Ok, jag får väl ringa och kolla någon dag.


   
SvaraCitera

Men vad behöver du den där lappen till?


   
SvaraCitera

Speltidning:

Smuggla med mig rent piss?

Ja, finns väl inga direkta svårigheter med det?

Speltidning:

Skadar väl inte heller om jag tar en paus på 2-3 veckor så att jag faktiskt blir ren.

Vill minnas att jag läste någonstans att spår av cannabis kan finnas kvar upp mot månader.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Ok, jag får väl ringa och kolla någon dag.

Gör det:) är ju inte så svårt:P och man får säkra svar:)

Jonnybravo91:

Vill minnas att jag läste någonstans att spår av cannabis kan finnas kvar upp mot månader.

Det kan spåras upp till 2 månader efter genom ett urinprov om man har rökt väldigt mkt och länge och ätit mkt fett och inte motionerat...

Genom hårtest kan man spåra ännulängre...~4 månader om jag itne minns fel...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vill minnas att jag läste någonstans att spår av cannabis kan finnas kvar upp mot månader.

Mjo, för att vara helt säker är det bäst att vänta 1 månad, men vill helst inte vänta så länge.

hixaren:

Det kan spåras upp till 2 månader efter genom ett urinprov om man har rökt väldigt mkt och länge och ätit mkt fett och inte motionerat...

Definiera väldigt "mycket och väldigt länge", har även fått höra att det inte borde ta mer än 3-4 veckor om jag inte gör något särskilt utöver att dricka väldigt mycket samma dag jag ska ta testet.

Jonnybravo91:

Ja, finns väl inga direkta svårigheter med det?

Det som tar emot är att det låter jobbigt och krångligt. Sen så är det cannabis och inte någon opiat vi pratar om här, jag klarar mig några veckor utan problem.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Definiera väldigt "mycket och väldigt länge"

eftersom det låter som det är väldigt ovanligt för dig att låta bli att röka i några veckor så antar jag att du tillhör den där kategorin "mycket och väldigt länge" 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

eftersom det låter som det är väldigt ovanligt för dig att låta bli att röka i några dagar så antar jag att du tillhör den där kategorin "mycket och väldigt länge" 😉

Jo jag antog det.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jo jag antog det.

mm, om du är nästanvarjedagrökare så borde du nog vänta de där två månaderna för att vara säker.
Tror nog det kan hända grejer om du kissar positivt, det visar ju trots allt att du gjort dig skyldig till brott.. känns konstigt om maria pol bara säger "jahapp, okej ja, vänta tills du är ren, ses nästa månad, hejdå!"

Dessutom är det väl bra att skingra dimman lite då och då...

hixaren:

Genom hårtest kan man spåra ännulängre...~4 månader om jag itne minns fel...

är det inte år det handlar om? Eller alltså, att det beror på hur långt hår man har, för att det man spårar i håret inte direkt bryts ner och försvinner. Men jag har ingen koll!


   
SvaraCitera