Aviseringar
Rensa alla

Marilyn monroe


Ämnesstartare

Gillar inte halsen och axlarna, resten var [y].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska helt klart ha en klapp på axeln över ditt konstvärk, Det ser professionellt ut, rama in din åtminstone tycker jag. [love]

Jag kunde där emot inte hålla mig ifrån att försöka mig på något liknande men min belysning gjorde de svårt att fotografera hur de blev. Så jag blev tvungen att redigera, de ser ut som jag ritat med kål. :/

Jag skulle vilja se mer av dina bilder.

Foto0167.jpg


   
SvaraCitera

Frihand är väl när man inte ritar av en bild/fotografi ändå? Jag skulle iallafall inte kunna rita sådär på intuition


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögonen ser konstiga ut. De sitter inte precis bredvid varandra.


   
SvaraCitera

Det var snyggt. MEN det ser ut att hon har en krage på sig. Tjockleken kanske borde minskas med ½ cm och så är det för raka linjer. Halsen bågnar inåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liknar Scarlett Johansson mer än Marilyn tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatsumi:

Annars är håret JÄTTEBRA ritat. Fattar inte att du har orkat rita det, det är väldigt detaljerat och ger ett livligt intryck. Du har även lyckats mycket bra med skuggningen, du har lagt ljuset på ett trovärdigt sätt. En mycket fin och väl genomarbetad teckning på det stora hela! [y]

tack så jättemycket för din kritik och detta 🙂

ööörkarn:

Det var snyggt. MEN det ser ut att hon har en krage på sig. Tjockleken kanske borde minskas med ½ cm och så är det för raka linjer. Halsen bågnar inåt.

Yes.. jag vet =)

tack alla. [smile]

lägger inte ner alls mycket tid på att rita. kanske ritar nån gång i månaden bara, om ens det. måste börja mer [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitduktig.[y]

Halsen och axelpartiet ser lite weird ut, är väl det enda jag har att anmärka på. Annars var det super.


   
SvaraCitera

lemuu:

lägger inte ner alls mycket tid på att rita. kanske ritar nån gång i månaden bara, om ens det. måste börja mer

Du är jätteduktig! Själv är jag periodare, när det gäller kreativt arbete MÅSTE man liksom vara inspirerad för att få något vettigt gjort[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatsumi:

Du är jätteduktig! Själv är jag periodare, när det gäller kreativt arbete MÅSTE man liksom vara inspirerad för att få något vettigt gjort[love]

Jo men gick konstskola förut men bytte, o då jag gick där fick jag inspirationen tillbaka, nu vet jag att jag inte kan grunder osv, o de drar ner mig, hoppade av den skolan pga jag inte orkade pendla 12 mil varje dag totalt.. är också periodare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Frihand är väl när man inte ritar av en bild/fotografi ändå? Jag skulle iallafall inte kunna rita sådär på intuition

Sign.

Image

Men det är välgjort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Men det är välgjort!

ja.. försökte så gott jag kunde [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar håret


   
SvaraCitera

Nonsens:

älskar håret

Jag med [y]
Hår är något jag aldrig kunnat teckna av någon anledning...

Halsen ser väl en aning tjock och rak ut, men den är ju ungefär så på bilden också. Men riktigt bra jobb! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Wow! Skitduktig är du [smile]


   
SvaraCitera