Aviseringar
Rensa alla

Mariokart wii!?


Ämnesstartare

Har softmoddat wiit och tryckt in 40 spel varav en av dessa är mariokart wii. Nu undrar jag, någon som spelar det på internet och har lust och lira lite tillsammans någon gång.

Kanske kan ha en UM-turnering[[bigcheers]?

iaf, detta är mitt mariokartnr: 1376-8179-5223


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

noboundaries1:

1376-8179-5223

tatuera in det på armen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte spelet, känns inte så värt att köpa när spelet tycks basera på så mycket tur. Super Mario Kart var det spelet där det mest baserades på skicklighet. Om jag fick bestämma så skulle jag vilja ha ett Mario Kart helt utan items, jo kanske de klassiska föremålen som bananskal, gröna skal, röda skal, svamp etc, men inte så mycket mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deku Link:

Jag har inte spelet, känns inte så värt att köpa när spelet tycks basera på så mycket tur.

Tur och tur, det beror på vilka banor du spelar. Spelar du stora så är det inte mycket tur då skickliga drar ifrån. Men jag gillar när man krigar och inte bara kör.

varför inte softmodda ditt wii så får du själv avgöra? Kostar bara ett SD kort på 2 gb (99kr). Tar mellan 30-60 min. Sen kan du trycka in alla spel du vill.

Sitter med 40 wii spel, alla SNES+NES+N64+SEGA MD spel som någonsin gjorts. Har tillräckligt med speltid för 15 livstider[bigsmile]
Dessutom är det ett plus att man kan se på film hehe.

skicka PM om du vill veta mer, tror det bryter mot någon regel om jag skriver här.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Sitter med 40 wii spel, alla SNES+NES+N64+SEGA MD spel som någonsin gjorts. Har tillräckligt med speltid för 15 livstider

Jag vet inte riktigt, det känns inte rätt att ladda ned. Visst jag skulle normalt fall inte köpt alla dessa spelen i och med priseserna. Jag gillar dock tankesättet "lev som ni lär", det känns inte rätt att "stjäla" spel. Även fast jag spelar väldigt lite numera så håller jag ändå på Nintendo, vill att de ska kicka Microsofts och Sonys röv. Vill alltså att det ska gå bra för dem och vill att folk köper spelen istället för att ladda ned dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deku Link:

Jag vet inte riktigt, det känns inte rätt att ladda ned.

ah du tänker så.. men om du tänker såhär, de tillverkar inga fler NES, SNES och N64 spel så om du köper det så går ju privata företag med vinst och då kan du ju lika gärna ladda ned dem?

Sen behöver du inte ladda ned många utan bara ha ifall du vill testa något spel som verkar intressant och sen kan du köpa det om du gillar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

ah du tänker så.. men om du tänker såhär, de tillverkar inga fler NES, SNES och N64 spel så om du köper det så går ju privata företag med vinst och då kan du ju lika gärna ladda ned dem?

Nja, Virtual Console är rätt populärt och där köper man ju Wii-points för att ladda ned gamla Nintendo-spel.

noboundaries1:

Sen behöver du inte ladda ned många utan bara ha ifall du vill testa något spel som verkar intressant och sen kan du köpa det om du gillar det?

Fast jag fungerar nog inte riktigt så, om jag redan har en sak känns det rätt dumt att köpa det i efterhand bara för att.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deku Link:

Nja, Virtual Console är rätt populärt och där köper man ju Wii-points för att ladda ned gamla Nintendo-spel.

där finns typ 1% av alla spelen som finns. ne, det ska vara all or nothing=)

men skaffa Kart nu så fixar vi vår turnering. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

där finns typ 1% av alla spelen som finns. ne, det ska vara all or nothing=)

Juste, det tänkte jag inte på. Men man kan väl även ladda ned Wii-spel också? är väl det jag är mest emot.

noboundaries1:

men skaffa Kart nu så fixar vi vår turnering.

Ska jag skaffa så köper jag, kanske i framtiden.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera