Aviseringar
Rensa alla

Markeringspennor is pure evil.


Ämnesstartare

Raring:

Hänt mig oxå

Sucks [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

GROG ink is the most buff proof ink you can find right now on the market. It resists several kind of different chemical agents, without even fading from his 'total black' looking. Atmospherical events won't worry you any more, when you have to think about ink durability under sun, rain, and others.

Waaow [surprised]


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Waaow [surprised]

tough shit :<


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Sucks

Jag har signat folk överallt och nu gåre inte bort!!!! [mad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

Jag har signat folk överallt och nu gåre inte bort!!!!

Aj då, prova diskmedel [bigsmile]


   
SvaraCitera

Foxiesnow:

Aj då, prova diskmedel

aa [sad]


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Jag fick grog över hela kroppen/golvet en gång när den ramlade ner ifrån bokhyllan, det går inte få bort.

Hahahaha. [bigsmile]

En av mina polare skvätte Grog över mitt trägolv i min förra lägenhet. Jag blev jävligt impad. [tired]


   
SvaraCitera

Libertad:

Hahahaha. [bigsmile]

Helt värdelösa då dom inte har någon "tratt" eller vad man nu skall säga.. Jag brukar skruva på en såndär kork som man har på typ såpflaskor ifall jag ska fylla på färg, helt livsfarligt annars.


   
SvaraCitera

fruitpunch:

helt livsfarligt annars.

Onekligen. Jag fick inte ens bort att han spillde lite i min diskho, trots att jag slog på vattnet och diskade där med diskborste fyra sekunder senare. [chocked]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det går bort med vilken alkohol som helst, typ t-röd.
(förmodligen gör markeringspennor det också)

annars kan man gnugga bort de [blush]


   
SvaraCitera

Libertad:

[chocked]

Nog är det buffsäkert, men de förutsätter ju också att man måste bo i en jävla container och skita i ifall det blir spill när man fyller på flowpens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

GROG ink

vad använder man det till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Foxiesnow:

Det värgrar att försvinna

ägd.

peela bort det?


   
SvaraCitera

Gunvald:

vad använder man det till?

när man bombar.


   
SvaraCitera

fruitpunch:

Nog är det buffsäkert, men de förutsätter ju också att man måste bo i en jävla container och skita i ifall det blir spill när man fyller på flowpens.

Och det tycker man mina jävla graffkompisar borde tänkt på innan de började tramsa med det hemma hos mig. [sad]


   
SvaraCitera