Aviseringar
Rensa alla

Marknadsföra sig själv eller sin produkt på nätet genom att posta bilder på lättklädda damer?


Ämnesstartare

dinkompis:

hur långt är ett snöre?

Beror det på vem som utför handlingen och varför hen väljer att handla så? Finns det förklaringar som är mer godtagbara än andra i sammanhanget?   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Beror det på vem som utför handlingen och varför hen väljer att handla så? Finns det förklaringar som är mer godtagbara än andra i sammanhanget?   

nej. men vad menar du med "förlåta", hade aldrig accepterat det som en okej handling, men kan vara kompis med folk som gör mycket värre saker än så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

nej. men vad menar du med "förlåta", hade aldrig accepterat det som en okej handling, men har umgåtts med folk som har gjort mycket värre än så, tex mördat

Umgicks du med dessa människor efter de hade hade utfört handlingen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Skall hon skylla sig själv då för att hon inte visste bättre om bilderna sprids?

postar hon bilden till offentligheten är det okej, privata bilder är inte ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Umgicks du med dessa människor efter de hade hade utfört handlingen? 

före och efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: postar hon bilden till offentligheten är det okej,

Trots att hon ej är medveten om detta vid tillfället? 

dinkompis:

före och efter

Var du medveten om att hen hade mördat under tiden du umgicks med hen? Om ja, hur gick dina tankar angående det? Reflekterade du aldrig över varför du valde att fortfarande umgås med hen? Eller hur du riskerade att bli sedd av andra i hens sällskap etc?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad får dig att tro att jag tror mig veta att jag får det? Eller att jag skulle göra det? Frågan lyder hur allvarligt ni anser det vara på en skala och hur vida ni kan förlåta en sådan handling eller ej (tänker mig e något som drabbar er egen kropp)

ok, tycker det är allvarligt. vilken skala talar vi om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

ok, tycker det är allvarligt. vilken skala talar vi om?

Ingen specifik. Är nog mer intresserad av vilka skalor ni väljer att mäta handlingen med än en siffra i dem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Trots att hon ej är medveten om detta vid tillfället?

om nån är 18 och postar bilden på tex instagram offentligt... då är bilden offentlig helt enkelt.

S3ON: Var du medveten om att hen hade mördat under tiden du umgicks med hen

ja

S3ON: Om ja, hur gick dina tankar angående det?

kom på att det var dråp, inte mord. tänkte inte så mycket på det. inte mitt problem

S3ON: Reflekterade du aldrig över varför du valde att fortfarande umgås med hen?

det var inte direkt "nu vill jag umgås med honom! 🙂 ", utan det råkade bara bli så 

S3ON: Eller hur du riskerade att bli sedd av andra i hens sällskap etc?

hade inga problem med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
#Detärok

Hjärta


   
SvaraCitera