Aviseringar
Rensa alla

Marmelad


penja
Ämnesstartare

image_0.jpg

Denna var god. 

Gillar ni marmelad? 

Alltså det är jättedåligt att det är så lätt att posta bilder via bilder på Um nu... Jag kommer råka posta bilder på precis allt ..


   
Citera
Ämnesetiketter
penja
Ämnesstartare

Oj..

På Um via mobilen menar jag. 


   
SvaraCitera

gillar marmelad men äter det sällan pga godast på rostat bröd eller typ scones och jag äter aldrig något av det 🙁

smakade tomatmarmelad hos mormor i helgen och den var god! fast den skulle tydligen ätas med typ brie och kex Tardig


   
SvaraCitera

Den gula, aprikos (?), är helt okej. Brukar sällan äta marmelad då jag tycker  det verkar läskigt.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

turtle:

gillar marmelad men äter det sällan pga godast på rostat bröd eller typ scones och jag äter aldrig något av det 🙁

smakade tomatmarmelad hos mormor i helgen och den var god! fast den skulle tydligen ätas med typ brie och kex Tardig

Åt på rostat vitt bröd! Brukar inte heller äta det så ofta. 

Var det typ, ketchup? 


   
SvaraCitera

Apelsin är mest originellt och bäst!  Har typ inte ätit marmelad på ett par år kom jag på nyss. Ledsen Måste rosta bröd nu för det! 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Xisco:

Den gula, aprikos (?), är helt okej. Brukar sällan äta marmelad då jag tycker  det verkar läskigt.

Varför läskigt? 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

S3ON:

Apelsin är mest originellt och bäst!  Har typ inte ätit marmelad på ett par år kom jag på nyss. Ledsen Måste rosta bröd nu för det! 

Börja äta det! Det var jättegott! 


   
SvaraCitera

penja:

image_0.jpg

Denna var god. 

Gillar ni marmelad? 

Alltså det är jättedåligt att det är så lätt att posta bilder via bilder på Um nu... Jag kommer råka posta bilder på precis allt ..

det är en del av åttas hemliga plan att ta över världen på 


   
SvaraCitera

penja:

Varför läskigt? 

Har alltid varit kräsen av mig så vågar inte prova nya saker.
Eller snarare: vågade inte prova nya saker. Har lärt mig äta en hel del nytt senaste halvåret som jag alltid tyckt varit äckligt (fast jag aldrig/knappt) smakat på det.
Marmelad har oftast små bitar av vad den är gjort av i sig vilket jag ej gillar.


   
SvaraCitera

penja:

Åt på rostat vitt bröd! Brukar inte heller äta det så ofta. 

Var det typ, ketchup? 

nää! typ vet inte hur man ska beskriva
men det var mer orange liksom o starkt o sockrigt Rodnar var nog lite chili i


   
SvaraCitera

penja:
Alltså det är jättedåligt att det är så lätt att posta bilder via bilder på Um nu... Jag kommer råka posta bilder på precis allt ..

Det är väl skoj med bilder?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

image_1.jpg

Mens


   
SvaraCitera

penja:
Börja äta det! Det var jättegott! 

Åt sjukt mkt av det förr tillsammans med te på kvällarna, tröttnade i guess. 

 

Det är gott på scones också, yummy!! 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Det är väl skoj med bilder?

Ja jätteskoj! Alldeles för kul! 

Känner att folk kommer blir irriterade, men äsch! 


   
SvaraCitera