Aviseringar
Rensa alla

Marsch mot Islam i Tyskland lockade hela 25 000 deltagare.


Ämnesstartare

mynona:

brukar inte vara förtjust i att diskutera på annat sätt än på ett sätt som framställer dig som oresonligt bitter, o

han är bitter eftersom ni vänster-folk gnäller om rasism hela tiden. ni framställer vita män som om de vore några sorts demoner.

erat vurnande för islam och judendomen är ganska vidrigt också, samtidigt som ni ständigt attackerar kristendomen.

ni är lika hatiska som höger-folk, fast på ett annat sätt. vore bättre om alla var liberaler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men så klart....nu kommer någon skriva till mig "buhuhu vit kränkt man".

rasisten kakaka (som ständigt gör påhopp mot vita män trots att utan vita män hade hon legat död i libanon) lär väl vara den första att skriva det...svarar jag med "buhuhu brun kränkt arab" så blir jag bannad och kallad rasist...

det går inte ens diskutera med vänsterfolk...

vita män är förtrycka i sina egna länder, när de säger emot, så gör folk personangrepp.

bruna, svarta, röda och asiatiska män hade aldrig tolerat att detta skulle hända i deras länder.


   
SvaraCitera
mynona

jannosa:

han är bitter eftersom ni vänster-folk gnäller om rasism hela tiden. ni framställer vita män som om de vore några sorts demoner.

erat vurnande för islam och judendomen är ganska vidrigt också, samtidigt som ni ständigt attackerar kristendomen.

ni är lika hatiska som höger-folk, fast på ett annat sätt. vore bättre om alla var liberaler.

Varför ska jag låta dig välja ut mig till symbol för "vänsterfolk"? Jag är en individ, en person. Du vet inte mycket om mina åsikter. Om du har reggat dig för att få avreagera dig på "en typisk vänstermänniska" på nätet och sedan avregga dig igen, så är jag inte så intresserad av att stå till tjänst som boxboll.

Jag har till exempel ingenting till övers för vare sig islam eller judendom, lika lite som jag har något till övers för sd:s sätt att tvinga alla att uppföra sig enligt en nationalistisk mall för hur man ska uppföra sig pga sitt kön eller sin etnicitet. Jag är individualist. Jag tänker inte låta dig använda mig som projektionsobjekt att avreagera dig på. Välj ut någon annan, men välja gärna någon vars åsikter du faktiskt känner. Ha det bra


   
SvaraCitera
mynona

jannosa:
men så klart....nu kommer någon skriva till mig "buhuhu vit kränkt man".

rasisten kakaka (som ständigt gör påhopp mot vita män trots att utan vita män hade hon legat död i libanon) lär väl vara den första att skriva det...svarar jag med "buhuhu brun kränkt arab" så blir jag bannad och kallad rasist...

det går inte ens diskutera med vänsterfolk...

Som sagt: detta bevisar vad jag har sagt. För dig är jag bara en symbol att avreagera dig på. Tumme uppVarför ska jag stå till tjänst med det? Om du betalade mig, hade jag kunnat tänka mig det. Jag har faktiskt behov av pengar till en resa jag planerat. Men jag har ingen anledning att låta dig sänka mitt humör. Varför tycker du att jag ska ställa upp på det?


   
SvaraCitera
mynona

jannosa: det går inte ens diskutera med vänsterfolk...

Förresten, skriv gärna i denna tråd:  http://ungdomar.se/forum/thread/vaenstern-mot-sd-men-var-aer-borgarna/13361814#forum_post_id-13361814

Du verkar vara just den typ av person som kan svara på varken Sd aldrig ser någon annan motståndare än "vänsterfolk"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Varför ska jag låta dig välja ut mig till symbol för "vänsterfolk"? Jag är en individ, en person. Du vet inte mycket om mina åsikter. Om du har reggat dig för att få avreagera dig på "en typisk vänstermänniska" på nätet och sedan avregga dig igen, så är jag inte så intresserad av att stå till tjänst som boxboll.

Jag har till exempel ingenting till övers för vare sig islam eller judendom, lika lite som jag har något till övers för sd:s sätt att tvinga alla att uppföra sig enligt en nationalistisk mall för hur man ska uppföra sig pga sitt kön eller sin etnicitet. Jag är individualist. Jag tänker inte låta dig använda mig som projektionsobjekt att avreagera dig på. Välj ut någon annan, men välja gärna någon vars åsikter du faktiskt känner. Ha det bra

"jag"

du röstar på fi/vp, 2 partier som bidrar till rasism mot vita män, målar ut vita män som demoner. målar man ut vita män som förtryckare så leder det till konsekvenser, vita män blir hatade och högern växer.

man besvarar inte hat med hat.


   
SvaraCitera
mynona

jannosa:

"jag"

du röstar på fi/vp, 2 partier som bidrar till rasism mot vita män, målar ut vita män som demoner. målar man ut vita män som förtryckare så leder det till konsekvenser, vita män blir hatade och högern växer.

man besvarar inte hat med hat.

Vilka skäl har jag att bråka med dig, tror du? Jag menar: vad får jag ut av att vara symbol åt dig? Jag måste ju få något ut av det om jag ska göra det, eller hur? 

Jag citerar bara det här igen, varsågod: 

mynona: Jag tänker inte låta dig använda mig som projektionsobjekt att avreagera dig på. Välj ut någon annan, men välja gärna någon vars åsikter du faktiskt känner. Ha det bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vilka skäl har jag att bråka med dig, tror du? Jag citerar bara det här igen, varsågod: 

ne oj förlåt, man kan ju inte vara rasist mot vita män, så det är fritt fram att säga vad man vill om de....


   
SvaraCitera
mynona

jannosa:

ne oj förlåt, man kan ju inte vara rasist mot vita män, så det är fritt fram att säga vad man vill om de....

Äsch du är ett troll som bara kommit hit för att bråka av dig dina aggressioner. Jag anmäler dig.

Puss och kramHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Puss och kramHjärta

man kan stå upp för allas lika värda utan att vara rasist.

alliansen Glad


   
SvaraCitera
mynona

jannosa:

man kan stå upp för allas lika värda utan att vara rasist.

alliansen Glad

Står man för allas lika värde genom att välja ut främlingar på nätet till symboler att avreagera sin ilska på? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Står man för allas lika värde genom att välja ut främlingar på nätet till symboler att avreagera sin ilska på? 😉 Glad

man står för allas lika värda genom att angripa personen, inte könet eller religionen eller färgen på ens skin.

ni vänstern pratar om detta. ni tycker detta. men trots detta så skuldbelägger ni vithet, kristendomen och män.

ni går emot det ni står för.

HYCKLERI


   
SvaraCitera
mynona

jannosa:

man står för allas lika värda genom att angripa personen, inte könet eller religionen eller färgen på ens skin.

ni vänstern pratar om detta. ni tycker detta. men trots detta så skuldbelägger ni vithet, kristendomen och män.

ni går emot det ni står för.

HYCKLERI

men varför har du valt ut mig till symbol för vänstern? Varför det? Bara för att jag råkade skriva här i tråden, och råkar vara "vänstern", så tycker du att du har rätt att välja ut mig till symbol att avreagera dig på? Trots att jag har bett dig att välja ut någon annan att avreagera dig på? Om du är arg på "vänstern", så finns det massor med andra att avreagera dig på: vem som helst duger ju, eller hur, för oavsett vem du väljer, så kommer du ju att tro att du vet exakt vad den tycker, eller hur? Jag mår inte särskilt bra som person, och att du använder mig som boxboll att avreagera dig på, gör mig bara på dåligt humör, när jag inte vill något annat än att vara glad. Och det är väldigt svårt att vara glad. Så. välj nu ut någon annan att avreagera dig på, och låt mig vara ifred. jag ska trycka bort dina citeringar utan att läsa dig i fortsättningen. Det ger mig ingenting alls att läsa vad du skriver till mig, och om du vill avreagera dig, så duger ju vem som helst för det, eller hur? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att säga att man inte ska döma en hel religion, kön eller färg blir ju bara fel när ni faktiskt dömer kristendomen, män och vita.

jo, man kan vara rasist mot kristna, män och vita. vänstern har inte sanniingen på sin sida.

är man anti-något så är det hat och rasism,

med detta sagt.....det är inte riktat mot din personliget, det är riktat mot din idelogi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inte svara på dina pm eftersom du har blockat mig.

som jag skrev ovan så har jag inget emot din personlighet mynona, utan de partierna du röstar på och dess anhängare avskyr jag med hela mitt hjärta, precis som jag gör med sd och svp.

tro inte att vänstern ska slippa undan kritik,


   
SvaraCitera