Aviseringar
Rensa alla

Marsvin


Ssarah

YbegaBK:

De flesta jag har pratat med har sagt det, men när jag snacka med en kille i en annan zooaffärer så sa han bara så rakt av : "den äldre kommer döda den lille"

Ojoj, men det beror nog på marsvinen också. Deras personlighet osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ssarah:

Ojoj, men det beror nog på marsvinen också. Deras personlighet osv

aa, det är väl likadant med människor, en del går ihop andra inte..
jag vet inte riktigt hur han reagerar på andra marsvin, han har bara träffat kaniner och då har han satt sig tätt intill och slickat på dom ^^


   
SvaraCitera
Ssarah

YbegaBK:

aa, det är väl likadant med människor, en del går ihop andra inte..
jag vet inte riktigt hur han reagerar på andra marsvin, han har bara träffat kaniner och då har han satt sig tätt intill och slickat på dom ^^

Precis 😀 Men det är ju bara att testa lite smått. Om det inte funkar, så funkar det inte. När det ena marsvin dog, satte vi in det andra marsvinet med min kanin. Haha, det var så gulligt, de blev bästa vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ssarah:

Precis 😀 Men det är ju bara att testa lite smått. Om det inte funkar, så funkar det inte. När det ena marsvin dog, satte vi in det andra marsvinet med min kanin. Haha, det var så gulligt, de blev bästa vänner.

aw 🙂 aa, egentligen kan man ju inte säga att de trivs si och så för det beror helt enkelt på marsvinet, alla är inte lika ju


   
SvaraCitera
Ssarah

YbegaBK:

alla är inte lika ju

Nej det är ju så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YbegaBK:

finns det så stora plastpåsar ? [surprised] eller hon kanske tar en sopsäck, eller så är du helt enkelt dvärg ? [bigsmile]

sopsäck.. jag är dvärg men dessutom en liten tjåkkis [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Offer:

sopsäck.. jag är dvärg men dessutom en liten tjåkkis

alltid lika bra kombination [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera