Aviseringar
Rensa alla

Martin Björks låt..


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska tycka om den här låten. Så jag tänkte att jag låter er bestämma. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Har svårt för honom som människa, inte som artist. Tycker melodin låter ganska okreativ dock. 


   
SvaraCitera

Inget fel på låten egentligen. Vart är dem på videon?  (Och ingen är bättre än Darude, Sandstorm ftw!)


   
SvaraCitera

Vänta nu, är detta seriöst?


   
SvaraCitera

NiklasW:
Vänta nu, är detta seriöst?

Jag tror det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Vänta nu, är detta seriöst?

Ja alltså den ligger etta på iTunes! 


   
SvaraCitera

Gretafil:

Ja alltså den ligger etta på iTunes! 

Haha, killen har la änna kontakter.. Han jobbar väl själv på radio? Brukade inte han vara med i Vakna med The Voice? 


   
SvaraCitera

S3ON:

Haha, killen har la änna kontakter.. Han jobbar väl själv på radio? Brukade inte han vara med i Vakna med The Voice? 

Jo det är han

Jag tycker den var ganska tråkig


   
SvaraCitera

lyssnade & kollade ej så noga. kändes spontant som 2009-2010
helt ok, rösten passade till låten. fin video


   
SvaraCitera

Han är ju lite snygg ändå alltså. 


   
SvaraCitera

http://spotlife.se/livsstil/daniel-moter-martin-bjork/

Jag kan rekommendera er att läsa den här intervjun med Björk. Det får nog många som kanske inte tycker om honom av någon anledning att ändra uppfattning. Det gjorde jag iallafall, han verkar vara en grymt ödmjuk och företagsam karl den där ändå! 

Låten är väl inte min favorit men den funkar. 


   
SvaraCitera

han ser ju jättebra ut för sin ålder, herregud. det är nog många herrar över 40 som skulle hugga av sin högra arm för att få se ut så. 


   
SvaraCitera

isola:
han ser ju jättebra ut för sin ålder, herregud. det är nog många herrar över 40 som skulle hugga av sin högra arm för att få se ut så. 

Verkligen! Tror att de flesta män och pojkar här bara känner en avundsjuka mot honom 🙂 


   
SvaraCitera

Undra om han kommer få spela på Summerburst med den här ;D haha


   
SvaraCitera

Daniellas:

Verkligen! Tror att de flesta män och pojkar här bara känner en avundsjuka mot honom 🙂 

säkert


   
SvaraCitera