Aviseringar
Rensa alla

Martin Timell


Ämnesstartare

vi ser inte så lika ut..

men trodde typ det va jag ett tag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om jag hade fått en son som ser ut som paul mccartney.. hade det blivit martin timell


   
SvaraCitera

Fantastiskt

JÄVLAR vad lik jag är martin timell..

haha Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det betyder att jag är Martin Timell och om jag hade sett mig själv utifrån hade jag avskytt mig själv..

Allt faller på plats!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni trodde att tråden skulle handla om Martin Timell..

Men den handlar om hur jag hittar mig själv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar fan martin nu


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Vad får ni för känslor av Martin?

Han vann ju programledarkategorin i 2013 års Skämskudden, ganska bra motivering tycker jag. 

timell.png


   
SvaraCitera

tycker han är störande i fuskbyggarna. låt folk fuskbygga ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta

Buddah:

Han vann ju programledarkategorin i 2013 års Skämskudden, ganska bra motivering tycker jag. 

timell.png

HjärtaMycket glad


   
SvaraCitera

iemVGB.gif


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Får sånna creepykänslor av honom! En riktigt sliskig farbror typ.. som försöker vara rolig. Och hans jäkla skratt. Nä, fyyy, en sån SKITOXE. Som hanapees moder skulle sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Får sånna creepykänslor av honom! En riktigt sliskig farbror typ.. som försöker vara rolig. Och hans jäkla skratt. Nä, fyyy, en sån SKITOXE. Som hanapees moder skulle sagt.

Anders då?!?!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Fantastiskt:

Anders då?!?!

EXAKT SAMMA!! Förstår du vilka rysningar jag får av deras matlagningsprogram?? Har också Anders lite för nära inpå mig än vad jag vill också eftersom det är en i min närmsta vänskapskrets som förser Timell-jäveln med alla jävla ordvitsar varje morgon Gråter


   
SvaraCitera

Sämst på o snickra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg en liten bit av fuskbyggarna.. alltså.. vad fan sysslar martin med...

Bell:

EXAKT SAMMA!! Förstår du vilka rysningar jag får av deras matlagningsprogram?? Har också Anders lite för nära inpå mig än vad jag vill också eftersom det är en i min närmsta vänskapskrets som förser Timell-jäveln med alla jävla ordvitsar varje morgon Gråter

Anders är ju fan bäst.Och så har han långt hår Hjärta


   
SvaraCitera