Aviseringar
Rensa alla

martyrs


Ämnesstartare

någon som sett skräckfilmen martyrs? har hört att den e bra men skitäcklig, vet ej om jag vågar kolla på den:p nån som sett?


   
Citera

Ja. Äcklig är den inte, men obehaglig. Jävligt bra film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok:) är den typ som saw/hostel?


   
SvaraCitera

joohaannaa1:

ok:) är den typ som saw/hostel?

Finns väl likheter. Skillnaden är att Martyrs är bättre, vackrare och rent generellt en mycket mer givande film att kolla på än säg Saw. I Saw är lidandet helt meningslöst, typ våldsporr, medan det i Martyrs har ett mycket utstuderat syfte, som jag givetvis inte tänker "spoila".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har googlat lite o sett folk skriva att halva filmen bara var långsam o detaljerad tortyr 😐 och att dom ångrar att dom sett den. jag har filmen på datan och kollade bara nånstans mitt i snabbt så såg man en tjej med skärsår över exakt hela kroppen som låg i ett badkar med nån metallhjälm på hela huvudet ahah :/ men tvivlar inte på att handlingen är bra.. men så om ja klarar att kolla på saw, då klarar jag denna film också utan att behöve gå i terapi :D?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

vem är det föresten som torterar den stackars tjejen och vrf :/ tyckte de stod att hon sköt familjen som torterat henne när hon var liten


   
SvaraCitera