Aviseringar
Rensa alla

Mascaror.


Ämnesstartare

Jag har sedan den kom ut på svenska marknaden använt imju fiberwig pga gillar mascaror som inte rinner men ändå är lätta att ta bort med vatten (denna sitter fast och är svett- och gråtsäker, löses upp av vatten. det är MAGI.) iaf. jag vill inte ha vanliga mascaror som rinner och hamnar under ögonen när man är varm pga det är ju inte så fint och jag är bra på att svettas. Jag vill inte heller ha mascaror som är waterproof för de är ett helvete att tvätta bort. Har ni några bra förslag på vad jag kan byta ut min trotjänare emot? Eller uppfyller ingen annan än fiberwig mina önskemål? Är nyfiken på förändring, liksom.


   
Citera

Färga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Färga!

tror inte det hjälper, har mörka fransar redan som inte är särskilt ljusa mot slutet ens. gillar tjockheten och längden mascaran bygger Rodnar


   
SvaraCitera

elverpigen:

tror inte det hjälper, har mörka fransar redan som inte är särskilt ljusa mot slutet ens. gillar tjockheten och längden mascaran bygger Rodnar

Aha Rodnar Jag tycker annars det är ganska smidigt med färgade ögonfransar och en fransböjare bara. 


   
SvaraCitera

jag har slutat använda mascara sen ett par år tillbaka och har aldrig känt mig friare. kan klia ögonen när och var jag vill

 

 


   
SvaraCitera

rekommenderar d


   
SvaraCitera

Usch mascara. Jobbigt att ha mascara på ögonfransarna Ledsen 


   
SvaraCitera

mrman:
Usch mascara. Jobbigt att ha mascara på ögonfransarna Ledsen 

vilken mascara bruka du använda dåå??? Mycket glad


   
SvaraCitera

FruLiten:

vilken mascara bruka du använda dåå??? Mycket glad

Asså jag vet inte. Var en tjej som så gärna ville testa att sminka upp mina ögonfransar med en sån där plattgrej och mascara!


   
SvaraCitera

KANEBO SENSAI 38*


   
SvaraCitera
seasaw

apotekets är bra


   
SvaraCitera