Aviseringar
Rensa alla

Maskerad??!


Ämnesstartare

Jag och en kompis ska på maskerad på fredag.
Snälla ge tips på något billigt och lätt vi kan kä ut oss till? Jag kan inte komma på något!


   
Citera
Ämnesetiketter

Nudist:
0:-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Nudist:
0:-

Jag tänkte det först.
men jag har inte råd med maskeraddräkten.. [cry]


   
SvaraCitera

CloseToMe:

Jag tänkte det först.
men jag har inte råd med maskeraddräkten.. [cry]

Du får klä ut dig till din kompis - och kompisen till dig! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du får klä ut dig till din kompis - och kompisen till dig!

Det är ju en sjysst idé utifall folket där skulle känna igen era karaktäristiska accesoarer =)

Ni kan ju också klä ut er till tvillingar, fräcka filmkaraktärer, zombies, cyklister, sportfånar, turister, rikemansfolk (låna kostymer osv av föräldrar), reportrar, spöken (lakan över huvudet) eller vadsomhelst som finns i garderoberna där hemma.


   
SvaraCitera

Lalle NÄTVANDRARNA:

Det är ju en sjysst idé utifall folket där skulle känna igen era karaktäristiska accesoarer =)

En gång så bytte jag och en polare hatt, dessutom så tog jag på mig hans solglasögon. Vi kände knappt igen varandra, eller oss själva för den delen.
Väldigt förvirrande. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

En gång så bytte jag och en polare hatt, dessutom så tog jag på mig hans solglasögon. Vi kände knappt igen varandra, eller oss själva för den delen.
Väldigt förvirrande.

Gjorde samma grej på en studentskiva, klädde mig väldigt mycket i svart, nitar och kedjor då och bytter med en nära vän som var betydligt mer "normalt" klädd. Det var väldigt kul för dem som kände oss, men de som gjorde det fattade ju inte vad grejen var. Vilket är rätt förståeligt.


   
SvaraCitera

CloseToMe:

Snälla ge tips på något billigt och lätt vi kan kä ut oss till? Jag kan inte komma på något!

Brandman, en cyckelhjälm och en regnrock som du skriver SOS på! Lätt o billigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla tips! ^__^


   
SvaraCitera

kass fantasi ni har då


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera