Aviseringar
Rensa alla

Maskerad med speltema


Ämnesstartare

Ska snart på maskerad med speltema, tänkte vara Tira från Soul calibur men pallar inteeee. Säg vad jag ska vara som är enkelt.

Funderar på att vara Princess Peach, för jag har ze ultimate dress. Men kommer nog vara många Peaches där. Men ah.

Ska på annan STOR maskerad med musikaltema nån vecka senare som jag satsar ashårt på. Därför pallar jag ej satsa jättehårt på spelmaskeraden. Säg något enkelt.

Ska var typ tv-spel, datorspel, liknande. Inte brädspel eller nått sånt.[tard]

HELP.


   
Citera
Ämnesetiketter

måla din kropp grön så kan du vara hulken


   
SvaraCitera

bara att vara en civilian från valfritt spel


   
SvaraCitera

Zombie.

(Säg att du är från Raccoon City.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

äckliga cosplayers [sad]

det är inte cooooooooooooosplaaaaaaaaaaaay tickitackistarti


   
SvaraCitera

röd keps, hängselbyxor och röd tröja och du är mario. Måla en fet mustash med kajal eller nåt.


   
SvaraCitera

Om du ändå orkar vara lite ambitiös: ​​​Pikachudräkt!
Image

Eller var en:
Image


   
SvaraCitera

kör en diamant över skallen. var simsgubbe. dock kommer kanske 495347502 andra vara det. körde på den en gång btw, hehe


   
SvaraCitera

Lara Croft [love]


   
SvaraCitera

Fast den riktiga Lara Croft, med ljusblå eller grön tröja.
Inge jävla Angelina-låtsas-Lara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Om du ändå orkar vara lite ambitiös: ​​​Pikachudräkt!

AW! Den kanske jag kan köra på faktiskt! Har massa kartong hemma så det är no problem, har gula strumpbyxor dessutom... Så ett långt gult linne eller en gul klänning... Awesome! Kanske blir det, sååå söt!

eeeema:

kör en diamant över skallen. var simsgubbe. dock kommer kanske 495347502 andra vara det. körde på den en gång btw, hehe

Har tänkt den tanken.[crazy]
Gå runt och prata sånt där fult språk också, ABANDALOOOOUUU, komon scnala... eller vad de säger[crazy]

Slumpartad:

Fast den riktiga Lara Croft, med ljusblå eller grön tröja.
Inge jävla Angelina-låtsas-Lara

Ska vara Angelina-Lara och skicka massor av bilder till dig bara därför!


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Ska vara Angelina-Lara och skicka massor av bilder till dig bara därför!

[sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Fast det är ju fortfarande trevlig outfit. Bara inte alls samma känsla som orginaloutfiten [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Var ett coin block från Super Mario. Det är bara att hitta en stor låda och måla den gul och brun.


   
SvaraCitera

Eller klä ut dig till King Boo. Har en hemmagjord replika av sagda Boos kungakrona som du kan få låna.


   
SvaraCitera