Aviseringar
Rensa alla

Maskerad - Något i svart?


Animal Liberation:

odemokratiskt än att säga att sådana åsikter inte är okej.

Herregud, är du pantad på riktigt? Vad är värst, att säga att någon tänker fel eller att kasta stenar i pannan på dem?

Dan_the_ironman:

Dessutom förklarar du fortfarande inte vad våld gör bättre än ickevåld.

Svar gärna nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Herregud, är du pantad på riktigt? Vad är värst, att säga att någon tänker fel eller att kasta stenar i pannan på dem?

Tja om att tänka fel är samma sak som att spöa dräpa homosexuella osv så tycker jag nog att stenar i huvudet inte är så himla farligt egentligen. Om det handlar om att deportera folk till tortyr och en säker död så är en sten eller två kanske heller inte så farligt. [rolleyes]

Dan_the_ironman:

Svar gärna nu.

Vet inte vilken värld du lever i men våld mot nazister är vad som gör att det inte finns någon hotbild att tala mot göteborgs anarkister år 2012, jämfört med 2008 då de utsattes för attacker med bland annat brandbomber. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Animal Liberation:

Heta. Skulle inte banga att kasta lite sten mot patriarkatet, rasister och dig med dessa! [wink]

Ja du är så tuff så. Säkert det hårdaste som gått i ett par skor.

Du är av profilen att döma en tös, är du säker på att du ens duger till gatustrider?


   
SvaraCitera

Animal Liberation:

inte vilken värld du lever i men våld mot nazister är vad som gör att det inte finns någon hotbild att tala mot

Herregud, du är ju verkigen dum på riktigt!

Animal Liberation:

Tja om att tänka fel är samma sak som att spöa dräpa homosexuella osv så tycker jag nog att stenar i huvudet inte är så himla farligt egentligen.

Och när har poliser gjort detta och hur motverkar ni det med stenkastning?

Animal Liberation:

Om det handlar om att deportera folk till tortyr och en säker död så är en sten eller två kanske heller inte så farligt.

Och hur hjälper stenkastningen här? Att rättfärdiga grisigt beteende för att andra också är grisigare är fan lågstadiementalitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Och när har poliser gjort detta och hur motverkar ni det med stenkastning?

Vet inte om du missat att nazister gjort detta.

Dan_the_ironman:

Och hur hjälper stenkastningen här? Att rättfärdiga grisigt beteende för att andra också är grisigare är fan lågstadiementalitet.

Så du tycker det är viktigare att hålla sig till fredliga protester även när folk dör? Det är inte riktigt vad jag känner är solidariskt beteende.


   
SvaraCitera

Animal Liberation:

Så du tycker det är viktigare att hålla sig till fredliga protester även när folk dör? Det är inte riktigt vad jag känner är solidariskt beteende.

Jag ser inte heller att det är "solidariskt" att bete sig som någon jävla lågstadieelev. Jag tror inte nazisterna kommer sluta för att någon ger sig på dem, snarare att de individer som är ute efter att vara cool och slå ner folk ansluter sig till AFA nu istället för nazzarna.


   
SvaraCitera

Blir alltid IRL-upprörd av sådan här efterblivenhet. Vilket jävla vänstertomteri. Känner du verkligen att du gör något bra och uppfyller ett syfte när du maskerar dig och kastar sten* för att uttrycka dina åsikter?

* dessutom är du tjej, kastar du grus istället då kanske? Bäst att hålla för ögonen.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

dessutom är du tjej,

[no-no]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

[no-no]

gäller alla tjejer utom dig då, du är en jättestark stenkastare!


   
SvaraCitera

Alla brudar kastar sten på Pickaboo.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

du är en jättestark stenkastare!

[cool] i know right!


   
SvaraCitera

grums:

Alla brudar kastar *grus på Pickaboo.

förutom

Fingerprints:

i know right!

Men tror jag kan klara mig undan era livsfarligheter ändå


   
SvaraCitera

bly > gatsten > röstsedlar > internetdiskussioner

den officiella rankningen över meningsfulla sätt att påverka något alls.

lås tråden nu.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

förutom

Bitch please, du lever farligt om du underskattar kvinnors förmågor. När du en dag krälar på alla fyra kommer du be om nåd och höja oss till skyn. It's gonna be legen.. wait for it, dary!! [cool]


   
SvaraCitera

grums:

När du en dag krälar på alla fyra kommer du be om nåd och höja oss till skyn. It's gonna be legen, wait for it, dary!!

Image


   
SvaraCitera