Aviseringar
Rensa alla

maskulitism


Ämnesstartare

lek med tanken att vårt samhälle sedan hundratals år varit kvinnodominerat. Hur skulle mansrörelsen se ut idag då? Hur skulle männen begränsats? Varför?


   
Citera

jag skulle våldta 3 vita ljusa män om dagen


   
SvaraCitera

egalias döttrar.


   
SvaraCitera

ingen man skulle ha skägg eller snagg.


   
SvaraCitera
mynona

ceka92: ingen man skulle ha skägg eller snagg.

+1


   
SvaraCitera

elverpigen: lek med tanken att vårt samhälle sedan hundratals år varit kvinnodominerat. Hur skulle mansrörelsen se ut idag då? Hur skulle männen begränsats? Varför?

Det hade gått under tills nu p.g.a. att tjejer har svårt att samarbeta med varandra (det är meningslöst att ens låtsas vara förvånad att det är så). Denna fråga är därför irrelevant.


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Det hade gått under tills nu p.g.a. att tjejer har svårt att samarbeta med varandra (det är meningslöst att ens låtsas vara förvånad att det är så). Denna fråga är därför irrelevant.

Hade kvinnor varit det dominerande könet hade det inte behövt se ut så.  Könsrollerna hade sett annorlunda ut. Dåligt samarbete är inte biologiskt. 

Och alla kvinnor har inte svårt att samarbeta.


   
SvaraCitera

Jorden hade antagligen gått under i ett världsomfattande inferno ca hundratals år tillbaka.


   
SvaraCitera

- Razorblade -: Det hade gått under tills nu p.g.a. att tjejer har svårt att samarbeta med varandra (det är meningslöst att ens låtsas vara förvånad att det är så). Denna fråga är därför irrelevant.

På vilket sätt skulle kvinnor vara dåliga på att samarbeta?


   
SvaraCitera

Nachac: På vilket sätt skulle kvinnor vara dåliga på att samarbeta?

Fingerprints: Hade kvinnor varit det dominerande könet hade det inte behövt se ut så. Könsrollerna hade sett annorlunda ut. Dåligt samarbete är inte biologiskt. Och alla kvinnor har inte svårt att samarbeta.

Nachac: fråga Fingerprints. Hon vet vad jag menar.

Fingerprints: Jag tror inte heller att det är biologiskt, det har nog mer med kultur och generation att göra. 

I övrigt, jag var inte überseriös.


   
SvaraCitera

- Razorblade -: Nachac: fråga Fingerprints. Hon vet vad jag menar.

Jag vill höra din förklaring.


   
SvaraCitera

Nachac: Jag vill höra din förklaring.

Så att du ska spendera tid på att skriva väggar av text i försök att ändra min åsikt. Nej tack. Den bygger på erfarenhet, mer säger jag inte.


   
SvaraCitera

- Razorblade -: Så att du ska spendera tid på att skriva väggar av text i försök att ändra min åsikt. Nej tack. Den bygger på erfarenhet, mer säger jag inte.

Dina uttalanden börjar bli mer och mer meningslösa.


   
SvaraCitera

Nachac: På vilket sätt skulle kvinnor vara dåliga på att samarbeta?

- Razorblade -: Nachac: fråga Fingerprints. Hon vet vad jag menar.

Fingerprints:

Stämmer detta, vet du vad han avser?


   
SvaraCitera

Den här tråden var intressant Galen


   
SvaraCitera