Aviseringar
Rensa alla

MÅSTE BLI 170!


höna:

i kina kan man väl göra såna där operationer så benen kan bli upp till 5 cm längre [smile] eller de finns nog fler operationer för sånt iofs, men ah![crazy][crazy][crazy]

Mm finns överallt.
Men det är några månaders sängliggande och personen jag såg som hade gjort sådan blev väldigt ful.
Inga proportioner, personen såg ut som en stork. =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara sub-människor vill bli modeller. Byt mål i livet och bidra till samhället istället.


   
SvaraCitera

Du kommer inte bli över 170.

och i top model gnäller dom jämt på tjejerna som är 170-175 att dom är för korta, så man ska ju va längre än så också.


   
SvaraCitera

tycker klackskor är en bra lösning, tbh


   
SvaraCitera
Exner

Chibibbi:

tycker klackskor är en bra lösning

😉


   
SvaraCitera

Klackarna uppfanns av kvinnan som blev kysst på pannan.


   
SvaraCitera

emmalalala:

jag vill bli modell, jag kan göra vadsomhelst.
jag är 164 cm nu, jag är 13 år blir 14 i sommar.
tror ni att jag blir 170cm någongång, och när isåfall?

eller vet ni någon bra modell agentur som tar in modeller som kan vara kortare?

Längden är inte det som är avgörande. De flesta modeller har liknande kroppsbyggnad, och det borde du redan nu kunna se om du har eller inte, de är helt enkelt annorlunda och det märks. Ansiktet är lika viktigt, och även där gäller att ha rätt utseende och dessutom problemfri hy, vill du bli fotomodell gäller också att vara fotogenisk. Catwalkmodeller behöver längden extra mycket.

Det finns många bra agenturer som tar in så kallade people-modeller, det vill säga sådana som ser ut som vanliga människor i alla möjliga former och storlekar.


   
SvaraCitera

emmalalala:

fick min mens förra sommaren haha

Grattis[smile]


   
SvaraCitera

Har en kompis med samma problem, och hon har tom testat växapiller (som inte funkade..) för hon är 164 och vill bli typ i dm längre
Men jag tror inte du kommer bli 170 faktiskt, om du haft din längdspurt (ett tag innan eller efter första mensen) så tror jag faktiskt inte du kommer växa så mycket mer :/ Tyvärr asså

Men ist kan jag säga att det inte är så kul att vara lång heller [smile]
Jag är 172 och får hela tiden kommentarer om hur lång jag är. Jag skulle dejta en kille jag inte hade träffat innan och det första han sa när vi träffades va "oj, vad lång du är", så de är inte alltid så kul heller att vara lång

Och särskilt inte 170, för det är fortfarande väldigt kort för att vara modell..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för era svar, men jag tänker endå inte sluta hoppas! jag leter agenturer och eftersom jag snart ska flytta till nya zeeland så kanske det finns något där haha!


   
SvaraCitera
KoerV

AvveGC:

ag är 172 och får hela tiden kommentarer om hur lång jag är.

AvveGC:

så de är inte alltid så kul heller att vara lång

Dafaq, 172cm är väll inte långt?

Jag är kille och är 184cm, känner mig rätt kort tbh, finns många tjejer som är lika långa, längre, eller strax under.

Det är väll bara 4cm längre än medel?


   
SvaraCitera

Jaa, jag tycker själv inte det är så jättelångt och jag skulle vara jättenöjd med min längd om inte alla skulle kommentera hur lång jag är hela tiden...
Tycker oxå det är rätt konstigt :/


   
SvaraCitera
Yaren

När folk kommenterar min längd blir jag stolt, känner mig speciell/annorlunda och får därmed ökat självförtroende! 😀

onT: Ett tips, börja inte banta. Anorektiska flickor kan stanna i växten har jag hört. Så ät mycket! 😀
Inte för att du skulle göra det, känn dig inte förolämpad, men bara så du vet. Ät! 😀


   
SvaraCitera

Jag var nog 164 när jag var 13år, är 170 nu.

Dock är min moder nästan 180 och min far 190. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Eller nä, var nog lite längre än 164.


   
SvaraCitera