Aviseringar
Rensa alla

Måste bli sjuk


Ämnesstartare

Tänker inte gå till skolan imorgon pga prov och inlämningar jag inte pluggat till så måste övertyga mina föräldrar om att jag är sjuk och inte kan gå till skolan. Har någon något tips hur man snabbt kan få feber, hosta osv? Hört att man kan äta tandkräm för att få riktigt hög feber vet dock inte om jag vågar testa :/


   
Citera
Ämnesetiketter

Du måste ju ändå göra dessa grejer förr eller senare så det är väl lite onödigt. Om du inte har allt hemma och kan jobba imorgon iof. 
Att göra dig själv sjuk på riktigt är dock dumt. Om du absolut måste lösa det på detta vis (att prata med din lärare är ändå det bästa) så fejka hellre. Säg att du spytt. Det är ju magsjukesäsong nu så det är väl rätt lätt för dina päron att tro att du råkat ut för någonting sådant. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Du måste ju ändå göra dessa grejer förr eller senare så det är väl lite onödigt. Om du inte har allt hemma och kan jobba imorgon iof.
Att göra dig själv sjuk på riktigt är dock dumt. Om du absolut måste lösa det på detta vis (att prata med din lärare är ändå det bästa) så fejka hellre. Säg att du spytt. Det är ju magsjukesäsong nu så det är väl rätt lätt för dina päron att tro att du råkat ut för någonting sådant.

Du måste ju ändå göra dessa grejer förr eller senare så det är väl lite onödigt. Om du inte har allt hemma och kan jobba imorgon iof.
Att göra dig själv sjuk på riktigt är dock dumt. Om du absolut måste lösa det på detta vis (att prata med din lärare är ändå det bästa) så fejka hellre. Säg att du spytt. Det är ju magsjukesäsong nu så det är väl rätt lätt för dina päron att tro att du råkat ut för någonting sådant.


   
SvaraCitera
Haien

Ät för i helvete inte tandkräm, flour är giftigt i för stora mängder.

Kyss nån som är sjuk eller få nån sjuk att nysa på dig, det enklaste är ju om nån smittar dig.

Du kan ju annars äta bajs, det är dock inget jag rekommenderar, trots att jag skriver det..


   
SvaraCitera
Haien

D D:

Jävla spam

You got the D.


   
SvaraCitera

Haien: Jävla spam

You got the D.

Jävla spam

You got the D.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Du måste ju ändå göra dessa grejer förr eller senare så det är väl lite onödigt. Om du inte har allt hemma och kan jobba imorgon iof. 
Att göra dig själv sjuk på riktigt är dock dumt. Om du absolut måste lösa det på detta vis (att prata med din lärare är ändå det bästa) så fejka hellre. Säg att du spytt. Det är ju magsjukesäsong nu så det är väl rätt lätt för dina päron att tro att du råkat ut för någonting sådant. 

Jo har allt hemma så kan jobba imorgon isf. Om jag ska ljuga måste det vara trovärdigt


   
SvaraCitera
Haien

D D:

Snabb är du iaf.

Någon kvalitet.


   
SvaraCitera

Haien: Snabb är du iaf.

Någon kvalitet.

Snabb är du iaf.

Någon kvalitet.


   
SvaraCitera
Haien

D D:

Snabb är du iaf.

Någon kvalitet.

Hajen är bäst


   
SvaraCitera

Haien:

Hajen är bäst

Hajen är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Ät för i helvete inte tandkräm, flour är giftigt i för stora mängder.

Kyss nån som är sjuk eller få nån sjuk att nysa på dig, det enklaste är ju om nån smittar dig.

Du kan ju annars äta bajs, det är dock inget jag rekommenderar, trots att jag skriver det..

Är det farligt med 1 msk tandkräm?


   
SvaraCitera
Haien

EnskedeBruden:

Är det farligt med 1 msk tandkräm?

Antagligen inte, men det ger inte heller någon feber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Antagligen inte, men det ger inte heller någon feber.

Läst att det gör det, värt att testa?


   
SvaraCitera

EnskedeBruden:

Jo har allt hemma så kan jobba imorgon isf. Om jag ska ljuga måste det vara trovärdigt

Säg att du har ont i magen ikväll och imorgon säger du att du spytt.

Uh dumtant jag är som tipsar om sådant här. 


   
SvaraCitera