Aviseringar
Rensa alla

Måste dra dit...


Ämnesstartare

Hej jag är 13 och jag bor i malmö.min tjej bor i göteborg.Vill verkligen träffa henne nu på torsdag(är riktigt kär).problemet är att jag inte får åka dit av mina föräldrar.Jag vill typ ljuga till dom att jag ska någonstans i malmö typ klockan 10.00 till 18.00.Ska ta tåget dit.Vad ska jag säga till dom?Vill ha något i stil med"ska dra till karslundsbadet,ska vara där hela dan",Vill ej ha svar som "du är för ung" eller "man får inte ljuga".Det är inte lönt att tjata då jag redan har gjort det.Jag tänker inte låta något stå i vägen mellan mig o min tjej... Seriösa svar,jag är allvarlig.


   
Citera

Hitta på att du ska träffa en kompis bara. Sen drar du.
Heja kärleken!


   
SvaraCitera

att ljuga för dina föräldrar är det sämsta du kan göra.
Diskutera med dem lugnt och sansat och fråga varför de tycker som de gör. Eller just det, du är 13. [blush]


   
SvaraCitera

Alltså nä, du är för liten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va gulligt, 13 år och är" riktigt kär"! HAHAHAHA!!!! [love]


   
SvaraCitera

målbrottet snart ? Du är ju 13 år, om jag var du skulle jag inte ljuga o riskera att ens föräldrar aldrig mer riktigt litar på dig. Det har jag redan upplevt.

Det är dessutom mellanrum efter du gjort en punkt


   
SvaraCitera

förlåt att jag rågar, men har du träffat din tjej ngn gång?[confused]

Dold text: jag menar, annars kanske "hon" du är jättekär i heter typ gunnar[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

förlåt att jag rågar, men har du träffat din tjej ngn gång?

Ja många gånger [bigsmile]


   
SvaraCitera

Säg att du varit med en kompis bara.
Du kan ju berätta för nån av dina kompisar vad du ska göra, så kan den personen va ditt "alibi" om dina föräldrar skulle undra vem du varit med.


   
SvaraCitera

RonaIdo:

Ja många gånger

Så varför kan du inte träffa henne denna gången? [confused][tard]


   
SvaraCitera

Förutom att du ljuger, ska du sno pengarna som krävs ur spargrisen också eller?[chocked]


   
SvaraCitera

stereo total:

Heja kärleken!

!!!!!

eroh:

om jag var du skulle jag inte ljuga o riskera att ens föräldrar aldrig mer riktigt litar på dig.

Men hans föräldrar är ju riktiga töntar som inte låter honom åka tåg själv till göteborg. Såna där överbeskyddande curlingföräldrar som tror att de skyddar sitt barn när de egentligen försätter det i en framtid som ett handlingsförlamat mongo som inte klarar av någonting själv. Det finns ingen anledning att säga nej till att låta en 13-åring åka tåg själv mitt på blanka dagen.

Jag instämmer: HEJA KÄRLEKEN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men hans föräldrar är ju riktiga töntar som inte låter honom åka tåg själv till göteborg.

jävligt sant[bigcheers]


   
SvaraCitera

RonaIdo:

jävligt sant

SKÅL, DIN BLIVANDE TONÅRSREBELL!! [bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Patetiskt.


   
SvaraCitera