Aviseringar
Rensa alla

Måste få mer kontakt?!


Ämnesstartare

Nu är det så att jag går i åttan , han går i samma klass som mig. vi gick hela sjuan tsm, men nu har jag börjat få kännslor. väldigt, väldigt starka kännslor.
det bubblar i hela kroppen när jag möter hans blick och när jag pratar med honom tar det typ någon minut innan jag kan känna mig normal igen. det blir som om jag tar något lyckopiller eller något , han gör mig så glad! kan ibland bara börja gråta av rädsla att han inte känner samma sak och ibland nästan gråta av glädje när min kompis berättar att han har kollat på mig osv.

ja, ja. men hur ska jag få mer kontakt? jag har börjat söka ögonkontakt och ler mot honom. han kollar tillbaka och ler ibland. min kompis har sett honom kollat på mig när itne jag har sett det och lett (alltså log, logde, vad säger man?). men, tror ni han har samma kännslor? ibland kollar han mkt och ibland lite ! men han är ganska blyg, så hur ska jag göra? jag försöker att typ fråga honom vad vi har osv, sen har jag skrivit på lunar: 'hej ! vad gör du ? :)' men han har inte varit inne och sett det än.

snälla hjälp mig!


   
Citera

killar kollar på alla tjejer, så det betyder inget. överfall honom och kyss honom. en tjej gjorde det på mig, ganska svårtemotstådligt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

been there done that [crazy] haha, asså snacka lite extra med honom, kolla på honom på lektionerna (speciellt när du märker att han kollar på dej, titta på honom också med lite flörtblick, ifall han gillar dig så kmr han antigen le eller rodna lite, och då ler du och vänder bort blicken).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

killar kollar på alla tjejer, så det betyder inget. överfall honom och kyss honom. en tjej gjorde det på mig, ganska svårtemotstådligt xD

haha , de känns lite ... påfrestande xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

been there done that haha, asså snacka lite extra med honom, kolla på honom på lektionerna (speciellt när du märker att han kollar på dej, titta på honom också med lite flörtblick, ifall han gillar dig så kmr han antigen le eller rodna lite, och då ler du och vänder bort blicken).

i gonna try that 😀


   
SvaraCitera

Teal Crab:

killar kollar på alla tjejer

Tala för dig själv.


   
SvaraCitera

Jo killar kollar på alla tjejer :/.

Men som sagt , överfall honom... lyckas alltid


   
SvaraCitera

dinga:

Jo killar kollar på alla tjejer :/.

Du kan också tala för dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

Men som sagt , överfall honom... lyckas alltid

haha
nej du ! ska nog hoppa över det [crazy]


   
SvaraCitera

Revlis:

Du kan också tala för dig själv.

självförnekelse/asexuell/homosexuell


   
SvaraCitera

lilla_mary:

haha , de känns lite ... påfrestande xD

sup ner honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilla_mary:

i gonna try that 😀

gör de [y] skriv oxå hur de går emellan er senare [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

gör de skriv oxå hur de går emellan er senare

idag hade vi hemkunskap och vi har som olika 'kök' med bara bänkar emellan varje och vi hade såklart köken bredvid varandra. så hade jag pratat med en tjej i hans grupp, men vi kollade på varandra och då log han först, men då blev jag så generad att jag vände bort blicken...
vi pratade även om i fall vi hade gjort pizza på hemkunskapen i sjuan, alla sa nej... förrutom han och jag ! hihihi
god, jag försöker flirta, men inte lätt! men han loggar aldrig in lunar så han ser aldrig vad jag har skrivit! [mad]


   
SvaraCitera

Teal Crab:

självförnekelse/asexuell/homosexuell

Nope.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilla_mary:

log han först, men då blev jag så generad att jag vände bort blicken...

Haha [cute] va sött. men försök att inte vända bort blicken direkt! Jag tror att du bara e rädd att visa för honom att du blir generad. Men de är lixom ingen fara, speciellt nu när han kollar på dej [wink] nästa gång försök du göra honom generad!


   
SvaraCitera