Aviseringar
Rensa alla

MÅSTE FÅ SVAR!


Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Tänkte exakt samma sak.

vaad?


   
SvaraCitera

enrosahelikopter:

vaad?

Att jag inte förstår hur jag själv klarar att vara seriös i en tråd som denna, be happy![smile]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Känns lite amerikansk highschoolfilm över det hela.

oki


   
SvaraCitera

Stringburka:

Sorry, fick bara ögonkrull

Elakt av stavningskontrollen att inte rätta, buhu.
Dold text: inte för att den går att lita på, den försöker få mig att särskriva saker hela tiden. Den vill till och med särskriva ordet särskriva....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.Det blöder kanske några droppar eller tre. Oroa dig inte, det blir max en liten minifläck och jag tror knappast killen kommer tycka det är äckligt.
2.Fittan kommer anpassa sig som du säger, det enda som kan hända är att den är för lång så att den ”slår i botten”, men då får du säga till han att vara försiktigare helt enkelt.
3.Den finns inte, så nej, det kan du inte 🙂
4.Missionären och doggystyle brukar vara nybörjar vänliga. Missionären med fötterna på axlarna är också en ide, särskilt skönt för dig som är tjej kan tänkas. Det brukar vara ganska instinktivt.
5.Lite grann, men om du känner att du vill sluta, sluta.
6.Det hjälper absolut att vara upphetsad innan ni börjar. Försök ha ett mysigt förspel där ni tar av varandras klädena osv o pussas och sådär så går det nog wonderbaur.

Hoppas jag hjälpte 🙂


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Tänkte exakt samma sak.[blush]

vi kanske håller på att växa up...?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helion:

Hoppas jag hjälpte 🙂

ja du hjälpte ! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en fråga till som jag har undrat om när jag läst forum här..
vad betyder etc ?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vi kanske håller på att växa up...?[sad]

[sad]


   
SvaraCitera
smisk

Kul att många tror att mödomshinnan är en myt [rolleyes]
Den finns, och den kan spricka, bara det att det inte är en hinna. Det är väl det som är myten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

och den kan spricka

gör det ont?


   
SvaraCitera
smisk

enrosahelikopter:

gör det ont?

Kan kännas ja, till och med göra ont, men kroppen sänder ut endorfiner när man har sex, som ger skönare känslor. Gör det ont kan man oftast fortsätta, eftersom det gör mindre ont efter ett tag.

Du borde inte vara orolig för att det ska göra ont, se bara till att ha ordentligt med förspel innan, och stoppa om du tycker att det är för obehagligt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alright ![y]


   
SvaraCitera

smisk:

Den finns

Det heter slidkrans nu för tiden hänger du inte med [confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
smisk

Inte Gugge:

Det heter slidkrans nu för tiden hänger du inte med [confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]


Nej [cool]


   
SvaraCitera