Aviseringar
Rensa alla

Måste gå ner i vikt /Joss


Ämnesstartare

Jag har länge funderat på hur jag ska lyckas gå ner i vikt. Ska man behöva svälta sig själv? Träning funkar inte, äter rätt gör jag, men det känns bara som om jag går upp mer och mer i vikt. Jag är inte alls nöjd med mig själv. 
Det är jobbigt att alltid tänka att man inte duger och att alla andra är mycket finare, mycket smalare. 
Hjälp mig gå ner i vikt. Jag måste gå ner i vikt.


   
Citera

ingen bryr sig om din vikt

om någon skulle göra det är den dum i huvudet

med vänliga hälsningar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
ingen bryr sig om din vikt

om någon skulle göra det är den dum i huvudet

med vänliga hälsningar 

Jag bryr mig om min vikt. Jag kommer inte vara nöjd fören jag ser resultat.


   
SvaraCitera

Jossapelsin:

Jag bryr mig om min vikt. Jag kommer inte vara nöjd fören jag ser resultat.

tips: sluta bry dig


   
SvaraCitera

nej 


   
SvaraCitera

Jossapelsin:

Jag bryr mig om min vikt. Jag kommer inte vara nöjd fören jag ser resultat.

Att få resultaten att synas är väldigt svårt, om du säger att du redan tränar och äter sunt ska du inte behöva göra någonting egentligen 


   
SvaraCitera

Alltså, släng vågen åt helvete. 


   
SvaraCitera

Äter på ett nyttigare sätt och tränar har du ju testat. Låter konstigt att inget funkar. Då är ju det ända jag känner till: droger.. men va fan, sånt ska man låta ligga på botten av havet. Pilla inte på sånt inte.
   Kanske du har tränat så du fått muskler så du inte ser skillnad eller inte tillräckligt länge/noga? Det borde ändra sig om man tränar och käkar på ett haikigt sätt..
Sedan så är du ju säkert inte större än dom andra heller... Utan det kanske bara tycks så?
(Och ditt bästa jag, var lite schyst här va?.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

tips: sluta bry dig

Jag bad om tips om hur jag ska kunna gå ner i vikt. Det är de tipsen jag vill ha. 


   
SvaraCitera

Vad väger du och hur lång är du?


   
SvaraCitera

Xuzkie: ?
(Och ditt bästa jag, var lite schyst här va?.)

är det oschyst att säga åt någon att sluta bry sig om helt oviktiga saker? är så jävla jobbigt att må dåligt över sin kropp, önskar ingen det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Vad väger du och hur lång är du?

Jag vet inte om jag vill skriva det här.. 


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

är det oschyst att säga åt någon att sluta bry sig om helt oviktiga saker? är så jävla jobbigt att må dåligt över sin kropp, önskar ingen det. 

Det är dock svårt att bara sluta bry sig ibland även om man önskade de till alla Ledsen


   
SvaraCitera

Zerafina:

Det är dock svårt att bara sluta bry sig ibland även om man önskade de till alla Ledsen

ja, men hjälper inte att skriva motionera och ät nyttigt heller


   
SvaraCitera

Klart det är jobbigt och möjligtvis dåligt att fundera om det men du behöver inte säga att dom som svara är dumma i huvudet.. Bättre att försöka fixa något på ett goare sätt?


   
SvaraCitera