Aviseringar
Rensa alla

Måste Jah verkligen ta mitt liv?


Ämnesstartare

Jag har inga föräldrar som slår mig, dricker eller något annat skit... Antar att Jah har ett hyfsat liv. Just därför bryr sig ingen. Jah har funderat på det ett tag och jag orkar seriöst inte leva längre... Jag försöker få hjälp, förklara för alla jag kan men allt jag får e bara "det finns dom som har det värre än dig" bara för det betyder det inte att jag inte behöver få hjälp! Vafan ska jag göra! Måste jag verkligen dö får att bli sedd!?


   
Citera
Ämnesetiketter

Sagalikenothing: Måste jag verkligen dö får att bli sedd!?

vad vill du att folk ska se?


   
SvaraCitera
Lounge

Nej.. självklart ska du inte behöva dö för att bli sedd.. och självklart har du rätt till hjälp när du mår så dåligt 🙁 

Sagalikenothing: Jag försöker få hjälp, förklara för alla jag kan men allt jag får e bara "det finns dom som har det värre än dig"

Vilka har du sökt hjälp hos? Vilka säger så?


   
SvaraCitera

🙁 Känner igen mig. Hur gammal är du? Går du i skolan och har du isåfall en skolsyster/kurator? Jag pratade med min skolsyster och hon ska fixa tid hos ungdomsmottagning åt mig.


   
SvaraCitera

Nej, verkligen inte!


   
SvaraCitera

Ta inte livet av dig.


   
SvaraCitera

Att du måste ha uppmärksamhet är ditt problem. Lev ditt egna liv istället, fly hemifrån.


   
SvaraCitera

Gör det inte.
Hjälp finns att få.


   
SvaraCitera

Armagedon:
Gör det inte.
Hjälp finns att få.

var? hen har uppenbarligen försökt att få hjälp utan resultat


   
SvaraCitera

dont-do-it.jpg


   
SvaraCitera

Är det uppmärksamhet du känner att du får för lite av eller är det uppmärksammande av ditt, eventuella, dåliga mående du känner är bristfälligt? 


   
SvaraCitera