Aviseringar
Rensa alla

Måste man A-L-L-T-I-D ställa upp?


Ämnesstartare

är lite undrande om vad ni tycker om det här. jo, det är så här att min tjej ska vara med på en hästtävling för 3:e gången det här året. jag var med på första tävlingen, men kunde inte vara med på den andra så nu vill hon typ jättegärna att jag ska följa med... grejen är den dock att jag tycker det är, eh hm... mindre kul med hästar om man säger så. [bigcheers]

har dock varit med henne massor av gånger i stallet även fast jag inte tycker det är det roligaste, men är ju kul att bara vara med henne ändå och stället upp på henne på till allt möjligt. till den här tävlingen ska hon åka med en kompis och det är typ upp utav helvetes tidigt man ska upp, fixa en jävla massa innan med hästen och sen totally boredom hela dagen med en massa hästar och hon kommer typ vara med hennes kompis mest och hon kommer säkert träffa en del hon känner där. jag kommer liksom gå runt som ett missanpassat offer. [party]

så vad tycker ni? måste jag verkligen följa med? [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

jag hade inte gjort det. Det är typ som att be tjejen följa med till nån billträff eller något, hellno!


   
SvaraCitera

Om du säger att det känns som att du inte hör hemma där och att du inte tycker att hästar är så kul så förstår hon säkert. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe mm ok i see, men hon säger att hon skulle följa med när jag lirar fotbollsmatcher även fast hon är helt ointresserad. men det vette fan alltså, ändå skillnad på en fotbollsmatch och en hel jävla dag med hästar. [tired] men nu har det ändå inte kunnat ske eftersom jag är skadad... [sad] [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om du säger att det känns som att du inte hör hemma där och att du inte tycker att hästar är så kul så förstår hon säkert.

ja hon förstår det men ändå inte. hon vill ändå jättegärna att jag följer med! hon blir typ lessen. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade gjort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pathetic:

så vad tycker ni? måste jag verkligen följa med?

Jag tror att det är bättre om hon får vara med sin kompis om hon ändå ska ta med henne. Låter konstigt att hon tar med en kompis och vill ha med dig också, det kommer bli en jobbig situation tror jag precis som du beskriver. Om du inte vill följa med så säg till henne att du tycker att det är bättre att hon är med sina kompisar och att ni kan vara nån annan gång. Jag hade inte velat följa med [smile]


   
SvaraCitera

Gör det!


   
SvaraCitera

Du har ju endå följt med henne förut. Du ska ju inte behöva hänga med varje gång, då du inte riktigt vill. Så stanna hemma 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej då, men det är alltid kul att någon gör något för en även fast det inte intresserar personen ifråga ett skit. Men en gång räcker gott och väl. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt, fy för klängiga brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade följt med. Det är EN dag, och ni har varit ihop i tre år.


   
SvaraCitera
loita

gör alltid som vi tjejer vill [bigsmile]
haha nej tycker inte du måste följa med henne, speciellt när hon har med sig en kompis, hon kommer springa med hästarna och sin kompis i stallet, blir inte alls roligt för dig


   
SvaraCitera

pathetic:

ja hon förstår det men ändå inte. hon vill ändå jättegärna att jag följer med! hon blir typ lessen. [shake]

Det är väl klart att hon gärna vill, det är säkert viktigt för henne och något som hon tycker är kul, då är det ju förståeligt om hon vill att du ska vara delaktig.
Vad trodde du? Att du skulle säga "Jag vill inte" och att hon då skulle sluta vilja att du skulle följa med? [rolleyes]


   
SvaraCitera

pathetic:

ändå skillnad på en fotbollsmatch och en hel jävla dag med hästar. [tired]

Nej, inte om man är ointresserad? Att kolla på en fotbollsmatch när man är totalt ointresserad är hur tråkigt som helst. Precis som det är jättetråkigt att hålla på med hästar om man inte är intresserad. [smile]


   
SvaraCitera