Aviseringar
Rensa alla

Måste man dricka?!


Gifted

skumgummiboll:

Är det OK att man dricker utan att bli full?

Ja?


   
SvaraCitera

Förstår att du har ett sådant problem i dagens supkultur.


   
SvaraCitera
Papper

Budolicious:

Man kan supa utan att ha roligt..

Heheh


   
SvaraCitera
Papper

ÄH gör som du vill, jag tycker folk bryr sig för mycket om vad andra tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, annars dör du av vätskebrist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta vanligt vatten och häll i vodkaflaskor. Halsa det sedan och spela apfull!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag sitter hemma för att jag inte orkar umgås med fulla folk när man själv är nykter. det är väl det ända jobbiga med att vara nykter..


   
SvaraCitera
jonta

MOLLYSLIPS:

jag sitter hemma för att jag inte orkar umgås med fulla folk när man själv är nykter. det är väl det ända jobbiga med att vara nykter..

why nykter?


   
SvaraCitera

låtsas att du dricker drinkar fast du dricker läsk och låtsas bli lite extra flumm så har du en fin kompromiss [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

why nykter?

För att man ska va de

Jellybeans:

Jag tycker att Sydeuropéerna har en mycket sundare syn på alkohol, de dricker ett glas retsina med maten då och då, men inte i mängder som oss svenskar på helgerna för att bli fulla.

Ellerhur. Det har gått överstyr. Och inte lite heller.


   
SvaraCitera
jonta

medan_man_kan:

För att man ska va de

why?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

why?

Ofta dricker man för att våga vara mer social, döva känslor etc.
Jag vet inte varför du dricker? (om du gör det)


   
SvaraCitera
jonta

medan_man_kan:

Ofta dricker man för att våga vara mer social, döva känslor etc.
Jag vet inte varför du dricker? (om du gör det)

Vara mer social ja, men jag frågade varför hon är nykter och du sa "för att man ska vara det" varför ska man vara nykter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

men jag frågade varför hon är nykter och du sa "för att man ska vara det" varför ska man vara nykter?

Ja, jag tycker det är bättre att vara nykter. Man ska väl kunna leva och må bra utan alkohol eller hur? varför behöver/vill man ha alkohol, svara på det.


   
SvaraCitera
jonta

medan_man_kan:

Ja, jag tycker det är bättre att vara nykter. Man ska väl kunna leva och må bra utan alkohol eller hur? varför behöver/vill man ha alkohol, svara på det.

Man kan väl leva och må bra med alkohol också? Man vill ha alkohol för att saker helt enkelt blir roligare och det blir lättare att träffa nytt folk. Självklart går det även utan alkohol men med den måttliga alkoholkonsumptionens små nackdelar är det helt klart värt det.


   
SvaraCitera