Aviseringar
Rensa alla

måste man tvätta håret


isola:

Har aldrig varit hos en frisör som inte velat tvätta.

brukar ej tvätta+tackar nej när de frågar pga de brukar ta typ 50 kr för att tvätta ens hår[tard]

tvättar gärna själv gratis...
+

Nintendo:

På mitt hår brukar de spruta vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

brukar ej tvätta+tackar nej när de frågar pga de brukar ta typ 50 kr för att tvätta ens hår[tard]

Whaat, aldrig varit med om att de ens frågat. Tattarsalonger ni måste gå till!

Lounge fact:

haha :S

[blush][blush][blush]

Blivande_japan:

tvättar gärna själv gratis...
+

Men då är ju inte håret blött när de klipper.
Måste också tillstå att det var fjantigt att ta bort mig på facebook pga min bekantskap med Gustav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

HATAR OCKSÅ SÅDANT FAST ATT "MIN" FRISÖR ÄR NAJS OSV, MEN VILL JU INTE PRATA!!!!

aaa men denna var tyst [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såhär blev d men är rätt ofixat och platt nu + ser gulare ut än vad d är i ljuset

är skiiitnöjd.. hon var asduktig

BLABLAGAGAOLALALA.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tattarsalonger ni måste gå till!

Nä, klippte mig senast hos hon som grundat lockig.se [sad] Tror nog att hon kan sina saker!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

[wink][wink][wink]

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är skiiitnöjd.. hon var asduktig

Det är nått svart 4 kantigt mitt i bilden?!!!!!!!!! [chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Det är nått svart 4 kantigt mitt i bilden?!!!!!!!!! [chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]


ser ut så nå fel lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig tvättat håret hos frisören, antar att de bara tvättar flottskallar.
Dom sprutar ju bara med blomsprutan några puffar och så fram med saxen.


   
SvaraCitera

isola:

Måste också tillstå att det var fjantigt att ta bort mig på facebook pga min bekantskap med Gustav.

var faktiskt ej därför
var irriterad på dig dock för att du drog upp hnm utan anledning i en tråd + försvarade hans beteende

förstod ej heller vrf jag ska ha dig på fb när du till och med blockat mig på msn..?[tard]
om du nu tycker att det är så intressant att prata med mig förstår jag ej varför du blockerade mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså isola och japanen sluta diskutera här

isola sluta ta upp gustav hela tiden? [crazy] fattar att det är rätt sjukt irriterande när man precis gjort slut


   
SvaraCitera
time
 time

isola:

Tattarsalonger ni måste gå till!

Tror man måste betala extra på min favvosalong också. [mad] Men å andra sidan tycker jag som du, att det är värt det, plus att de använder så härliga schampon och balsam som gör att håret känns nytvättat så mycket längre.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lounge fact:

är skiiitnöjd.. hon var asduktig

Åh vad fin du blev förresten. Borde kanske ha skrivit det först innan jag drog upp mina jävla anekdoter som vanligt. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Åh vad fin du blev förresten. Borde kanske ha skrivit det först innan jag drog upp mina jävla anekdoter som vanligt. [mad]

tack!!

köp sådana shampoon d har hos frisören då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

de kan väll görare om det skulle behövas?

Mamma säger att det är dålig stil. Men man ska inte lyssna på vad min mamma säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt hår blev fint :))


   
SvaraCitera