Aviseringar
Rensa alla

Måste ventilera lite..


Ämnesstartare

Lite kvällswajjn från mig.

Blir så jävla irriterad! Jag åkte tunnelbana från Mariatorget för en timme sedan. När jag gick på så såg jag ett säte där alla 4 sätena var lediga. Yes, tänkte jag! Fan vad gött nu kan man bre ut sig och ta en liten tupplur. Vad fan händer? Jo på nästa station går där på tre stycken tjocka tjejer. Med tjocka menar jag tjocka som i MAFFIOSO-tjocka. Vad gör de? Jo självklart så sätter de sig vid mig![mad] Jag blir nästan upptryckt mot fönstret när den ena sätter sig brevid, precis som Sunes familj blir i husvagnen i Sunes sommar. Nåväl.. "jag ska inte åka så långt" tänkte jag och blundade igen.

Sen börjar deras jävla kackel. De sitter och tjatar i säkert 10 minuter om att alla "idiotiska" killar bara tittar efter smala tjejer och att de håller på att motionera på SATS men att det inte ger något resultat. Men det värsta av allt var att alla tre satt med vars en stor fet cola och paj från McDonalds och sörplade som några jävla groteska grottmänniskor! Jag lovar att de säkert hade ätit minst två BigMac-plusmeny var innan!

Vad fan tänker idioterna med? Tror de att de ska gå ner genom att äta på McDonalds bara för att de går 1km på löpbandet tre gånger i veckan? Det är nog det värsta jag vet! Att höra dumma tjocka människor sitta och klaga på deras vikt samtidigt som de köper 10 chipspåsar och en vanlig människas årsförbrukning av Coca Cola.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjocka människor borde stekas på buffé


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

tjocka människor borde stekas på buffé

Bara tjockisar äter buffé :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför sa du inget? Typ när du gick av åtminstone, det skulle jag gjort [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Varför sa du inget? Typ när du gick av åtminstone, det skulle jag gjort [smile]

Jag är nog för snäll för det, även om det hade varit jävligt skönt att få ventilera sina åsikter. Vad hade du sagt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Bara tjockisar äter buffé :S

just därför!!! vi låtar dom äta upp varandra... slynorna (dvs fettona) kommer in, dom äter en annan tjockis, sen blir dagens special[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

just därför!!! vi låtar dom äta upp varandra... slynorna (dvs fettona) kommer in, dom äter en annan tjockis, sen blir dagens special

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Vad hade du sagt?

Tja, vet inte. Förmodligen något i stil med "alltså, tjejer. En sak man kan sammanfatta er med: bristande självinsikt"

Det kan faktiskt behövas! Åtminstone om de var precis så jobbiga som det lät som att de var. Brukar säga sådana oneliners till folk (oftast riktigt korkade människor som sitter och pratar med varandra och har så skeva världsbilder så man gråter inombords)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En stooor [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera