Aviseringar
Rensa alla

mat 1gång om dan


Ämnesstartare

blir man tjock om man äter mat 1 gång om dan ? sen tränar ??


   
Citera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

ja

blir man ? [censur][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter inte mer än en gång om dagen och jag är fet, men det beror högst troligt på att jag är förbannat lat


   
SvaraCitera

Äta bör man annars dör man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag äter inte mer än en gång om dagen och jag är fet, men det beror högst troligt på att jag är förbannat lat

hur fet är du? men om man tränar på de borde man ju gå ner i vikt ,, tränar du ingenting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

blir man ? [censur][shake]

ja för kroppen sparar fettet i maten som du äter om du äter för lite pga att kroppen tror att du svälter.... aaaahh orka förklara så här sent på dagen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miramithe:

ja för kroppen sparar fettet i maten som du äter om du äter för lite pga att kroppen tror att du svälter.... aaaahh orka förklara så här sent på dagen...

ja men dn kan ju inte tro att den svälter ,, borde ju bli van vid att den får 1 gång om dan :S eller ? om man äter 1 gång om dan o de e nyttig mat då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

hur fet är du? men om man tränar på de borde man ju gå ner i vikt ,, tränar du ingenting?

Inte obskyrt fet, men större än "mullig", och jag tränar väldigt lite

Jag rekommenderar inte andra att på något vis leva som mig, bör jag tillägga, tvärtom, man bör äta mer än en gång om dagen antar jag, jag har inte råd med mer helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Äta bör man annars dör man.

min mamma lärde mig att äta bör man ändå dör man[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du 20 år och ställer en så dum fråga? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk logiskt kvinna.

btw så känns det lite konstigt att du har världens mest kända skelett som avatar.

haha men alltså man får ju energi av mat och när du tränar förbränner du, det behöver du energi till.

min filosofi är att.. hm. jag har nog ingen men ät vad du vill men träna regelbundet så blire bra skaru se[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

ja men dn kan ju inte tro att den svälter ,, borde ju bli van vid att den får 1 gång om dan :S eller ? om man äter 1 gång om dan o de e nyttig mat då??

blir man mätt och de är tillräckligt med mat så kanske... varför bara en gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om man äter frukost bara 1 gång om dan ,, dom säger ju att frukost är dagens viktigaste mål på hela dagen ,, och då förbränner man ju de under dagen eler ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

blir man tjock om man äter mat 1 gång om dan ? sen tränar ??

Äter du endast en gång under dagen kommer du inte att orka med dagen och än mindre att träna. Kroppen behöver näring. Svaret är inte att svälta sig utan att vara mer aktiv.


   
SvaraCitera