Aviseringar
Rensa alla

Matematik B - Nationella, var kan man hitta provet?


Ämnesstartare

Hej! Jag undrar om de har lagt ut provet som var den 17 maj 2011, har letat överallt men hittar inte. Vill klara brouppgiften och visa min lärare att jag kan. Om det inte finns, är det någon som fått tillbaka provet som skulle kunna skriva uppgiften till mig här (den om bropelarna)?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle lagt upp det någonstans om jag hade möjlighet! Har aldrig tänkt på detta sätt, men det kan vara värt att påbörja skolan just för dessa ändamål! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det är sekretess på dem, de får inte läggas upp 😛 Så är lite jobbigt att finna dem!


   
SvaraCitera

är det inte typ ett års sekretess?

tips: plugga matte istället frö att fuska.


   
SvaraCitera

Trodde brouppgiften var busenkel men den visade sig vara sjukt svår[sad] någon får gärna skriva lösning på den.


   
SvaraCitera

Här är sekretessbestämmelser för gymnasiet:
http://www.skolverket.se/sb/d/2859/a/16804;jsessionid=B52FC5F207A84EABD498B945F4...

Ofta runt 5 års sekretess [no-no] Har varit 10 år tidigare [chocked]


   
SvaraCitera

fastthink:

Hej! Jag undrar om de har lagt ut provet som var den 17 maj 2011, har letat överallt men hittar inte. Vill klara brouppgiften och visa min lärare att jag kan.

Det är bara att lära sig hur man löser ut nollställen så är den asenkel.


   
SvaraCitera

fastthink:

17 maj 2011, har letat överallt men hittar inte. Vill klara brouppgiften och visa min lärare att jag kan

Har inte ni fåt se ert nationella? Det har jag fåt göra. Men får tyvär bara se dem man får inte behålla dem. Så jag kan tyvär inte heller ge dig den. Kan du inte fråga din lärare då om du kan få just den uppgiften inte hella provet?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

sansan93:

Kan du inte fråga din lärare då om du kan få just den uppgiften inte hella provet?

Tror ej läraren kommer att hjälpa eleven att fuska

Och är massor av sekretess på de där. Vi fick ofta förra eller förrförra årets nationella prov. Så lär dig matte istället, är ju inget svårt.


   
SvaraCitera

Kviq:

Tror ej läraren kommer att hjälpa eleven att fuska

Det är inte fusk. har ju redan gjort provet.

Kviq:

Vi fick ofta förra eller förrförra årets nationella prov. Så lär dig matte istället, är ju inget svårt.

vi fick också prov från andra år men det är inte samma sak. jag tycker matte är rätt svårt men valde det stälet bara för att man engelska lärara rata ner på min engelsk


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

sansan93:

vi fick också prov från andra år men det är inte samma sak. jag tycker matte är rätt svårt men valde det stälet bara för att man engelska lärara rata ner på min engelsk

huh? Det där var f.ö. riktat till TS

sansan93:

Det är inte fusk. har ju redan gjort provet.

Uppfattade det som att TS ej gjort provet. Varför skulle denne då vilja ha uppgiften?[confused]

Vad du själv gjort är ej relevant om det var det du syftade på.


   
SvaraCitera

Kviq:

Vad du själv gjort är ej relevant om det var det du syftade på.

okej okej.


   
SvaraCitera