Aviseringar
Rensa alla

Matematik D, projekt


Ämnesstartare

Tydligen ska jag göra en projketuppgift i matematik D. Min skola misslyckas fullständigt med att förklara hur en sådant bör se ut och redovisas. De är ganska otydliga med vad det överhuvudtaget är. Någon som vet?


   
Citera
Ämnesstartare

Läste matte d förra året och inte gjorde jag något sådant 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Läste matte d förra året och inte gjorde jag något sådant 😛

Det kanske är en komvuxgrej. Eller en distansgrej. Eller så jävlas de bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Eller så jävlas de bara.

tror på detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tror på detta

Jag med, faktiskt. Känns som det. Särskilt med tanke på att min handledare i kursen inte svarar på mail och tycks sakna telefonnummer så att jag inte ens kan fråga henne vad det är jag förväntas göra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

ag med, faktiskt. Känns som det. Särskilt med tanke på att min handledare i kursen inte svarar på mail och tycks sakna telefonnummer så att jag inte ens kan fråga henne vad det är jag förväntas göra. [sad]

Stalka upp på ratsit eller liknande och skicka ett fysiskt brev.
Duktig du är som läser en massa matte! Det är nog det enda skolämnet som jag seriöst skyr som pesten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stalka upp på ratsit eller liknande och skicka ett fysiskt brev.

Ska nog ringa andra skolpersoner och kräva att de ger mig hennes nummer istället.

isola:

Duktig du är som läser en massa matte! Det är nog det enda skolämnet som jag seriöst skyr som pesten.

Jag behöver det för behörighet. Fast det är nog mitt favoritämne också, så det är ingen bedrift som så. [cute]


   
SvaraCitera

ser tunt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

ser tunt ut

Så hjälpsam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde ett projekt i matte D. Minns inte så mycket av den, var vad jag minns lite att man fick en uppgift man skulle presentera, lösa och förklara så komplett och korrekt man kunde typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga din lärare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gjorde inte heller nåt fick godkänt iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

fråga din lärare?

mediakatt:

Särskilt med tanke på att min handledare i kursen inte svarar på mail och tycks sakna telefonnummer så att jag inte ens kan fråga henne vad det är jag förväntas göra.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

[cry]

[sad]


   
SvaraCitera
Bakric

Om det är nån helt fristående dynga ni måste göra kan du lika väl göra en pulsjetmotor bränsleoptimerad i förhållande till den kinetiska energi du kan få ut [bigsmile]


   
SvaraCitera