Aviseringar
Rensa alla

Matförgiftad på börgarebar


Ämnesstartare

Jag blev matförgiftad då jag åt en vegetarisk moroter börgare på en känd hamburgerbar i Stockholm idag, säger inte vilken.

Ska jag anmäla detta? Till vem?


   
Citera

Till hälsovårdsmyndigheterna, så de kan utreda om det verkligen var det osv blabla, så andra slipper bli drabbade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, det ska jag göra. Jag hoppas baren förlorar sitt börgertillstånd.


   
SvaraCitera

XTYLE:

Jag hoppas baren förlorar sitt börgertillstånd.

Då blir det Börjar Stille Stånd (BSS).


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Hej XTYLE...när man har blivit matförgiftad..så finns det flera olika matförgiftningar..olika sorter. Ofta kräks man..och får diarré. Då är det viktigt att dricka mycket...för att behålla vätska..i kroppen:)..ett gott råd bara. Det är rätt som Budolicious säger...att du ska anmäla till hälsovårdsmyndigheterna...låt dem inte komma undan med det här...och se till att skynda...så att inte fler blir drabbade..av matförgiftning..i onödan..när du kunnat stoppa dem. Lycka till nu:).


   
SvaraCitera

Hhahaha, ska man kunna läsa det där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Börjar Stille Stånd (BSS).

Det är BSS nu!


   
SvaraCitera

[tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera

___Gumman__:

Hej XTYLE...när man har blivit matförgiftad..så finns det flera olika matförgiftningar..olika sorter. Ofta kräks man..och får diarré. Då är det viktigt att dricka mycket...för att behålla vätska..i kroppen:)..ett gott råd bara. Det är rätt som Budolicious säger...att du ska anmäla till hälsovårdsmyndigheterna...låt dem inte komma undan med det här...och se till att skynda...så att inte fler blir drabbade..av matförgiftning..i onödan..när du kunnat stoppa dem. Lycka till nu:).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej tack för alla tips. Har anmält baren och hälsovårdsmyndigheterna har utfärdat BörgerStilleStånd BSS (dvs inga börgare)


   
SvaraCitera

___Gumman__:

Hej XTYLE...när man har blivit matförgiftad..så finns det flera olika matförgiftningar..olika sorter. Ofta kräks man..och får diarré. Då är det viktigt att dricka mycket...för att behålla vätska..i kroppen:)..ett gott råd bara. Det är rätt som Budolicious säger...att du ska anmäla till hälsovårdsmyndigheterna...låt dem inte komma undan med det här...och se till att skynda...så att inte fler blir drabbade..av matförgiftning..i onödan..när du kunnat stoppa dem. Lycka till nu:).

snälla sluta våldta det svenska språket


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera