Aviseringar
Rensa alla

Matilda


Ämnesstartare

ag vaknade upp av ett ljud. När jag förstod att det var telefonen, trevade jag med händerna efter den. Jag hittade den och klickade upp samtalet. "Ja hallå.” En mjuk och len röst svarade i telefonen. "Hej David, förlåt att jag ringer så sent, men jag ville bara prata lite.” Då förstod jag att det var Mathilda. Jag blev aningen chockad, men samtidigt glad. Varför ringer hon mig? "Okej, visst, jag lyssnar"
Tjejen jag älskat i 2 hela år, ringer till mig. Hon vet ingenting om mina känslor för henne. Låtarna jag har skrivit. Eller det gångerna jag verkligen försökt säga det. ”Jag… Jag har tänkt på det här länge nu… Men jag kan inte ta det via telefon, kan du inte komma hit?" Jag slog på lyset på klockan, halv 4 var den. "Okej, jag kommer.”
Jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en t-shirt och tog mig ut genom fönstret. Fastän det va den varmaste veckan hittills på sommaren, var det ändå lite kyligt ute. Det var en bit till henne, ungefär ett par kilometer.

När jag gick upp för den sista backen kände jag en klump i magen. Jag stannade, tänkte efter, men bestämde sig för att fortsätta. Jag öppnade grinden, långsamt, av erfarenhet visste jag att den knarrade väldigt mycket. Jag hade varit här många gånger. Jag har gått i samma klass som henne i två år, och nu skulle jag byta skola. Jag skulle inte längre få se henne varje dag. Jag knackade försiktigt på hennes fönster. Jag såg hur hon långsamt reste sig från

sängen och öppnade fönstret. Hon var vacker, jag visste inte att hon va så här vacker dygnet runt. Hennes bruna lockiga hår tog sig ned till axlarna. Jag stod ett tag och bara tittade, jag tappade uppfattningen om tiden som gått och till slut väcktes jag upp. "Ska du inte komma in?" Sa hon, inte irriterat, utan försiktigt. "Jo, oj förlåt".

Jag hoppade in i hennes fönster och satte mig bredvid henne i sängen. Hon log försiktigt, jag besvarade hennes leende med en kram. Jag ansträngde mig för att göra den så mjuk som möjligt. Hon drog långsamt armarna tillbaka och tittade mig i ögonen. "David.." Hon tvekade. Jag tittade förstående in i hennes vackra bruna ögon.
Det kom inte som en chock att jag tänkt på det förut. Jag visste det redan, jag visste redan att det bara var henne jag ville ha. Det var då det hände, hon böjde sig fram, pussade mig lätt och mjukt på läpparna. Hon drog tillbaka huvudet ett par centimeter, och väntade på svar. Jag visste inte hur jag skulle reagera. Men jag visste vad jag ville göra. Jag besvarade pussen. Jag böjde mig tillbaka långsamt, som om jag inte visste vad jag gjorde. Men hon satt bara kvar, och log. Tankarna virvlade runt i huvet, det snurrade snabbare än ett formell 1 lopp.

Till slut kom tanken jag väntat efter upp, den som sa att jag skulle säga det till henne, säga det som jag alltid velat säga. "Mathilda… Jag… jag älskar dig.” Hon tittade på mig, och kastade ner mig på sängen. Hon hamnade över mig, och tryckte sina varma läppar emot mina. Hon kysste mig hårt. Jag förstod att hon hade väntat på det här.
Jag ryckte upp hennes tröja lite, "får jag?” Frågade jag. Hon nickade och log. Jag drog av hennes tröja, kramade om henne och knäppte upp hennes bh. Det var mörkt, men jag kunde ändå se konturerna av de perfekta brösten. Jag vände runt henne och hamnade överst. Jag masserade dom långsamt samtidigt som jag kysste henne. Jag pussade henne och vandrade sedan nedåt. Jag pussade henne på halsen och ända ner till brösten. Jag började pussa och suga på de styva bröstvårtorna. Hon stönade och njöt. Jag hade inte riktigt uppfattat hur det egentligen var. Jag låg i samma säng, jag kysste samma person, som jag älskar mest.

Hon rullade över mig. Hon lyfte långsamt mig upp en bit och drog av min t-shirt. Hon utforskade min överkropp med sina händer. Hon kysste mig och sedan vandrade händerna neråt från magen. Hon började smeka mig utanför mjukisbyxorna, och jag har aldrig blivit så upphetsad. Blodet pumpade snabbt i ådrorna när hon knäppte upp jeansen. Hon drog av dom och la sig på mig. ”David, jag har aldrig haft sex förut… skulle du vilja ha det med mig?” Det blev varmt inombords. Fastän det redan var varmt i rummet, kändes det som att temperaturen höjdes. Jag stammade fram ”J-ja det vill j-jag”. Hon drog av mina kalsonger och tittade ned. En smula förtjusning vandrade över hennes ansikte när hon såg att jag hade kraftig erektion. Hon tog av sig sina byxor och hennes trosor och la sig över mig. Jag kunde känna att min penis drogs emellan hennes blygdläppar och hon stönade till.
Jag vände henne om och hamnade överst igen.

Med försiktighet trängde jag mig in i henne. Hon skrek till och jag tvekade. ”Fortsätt, fortsätt” hörde jag henne stöna fram. Jag trängde mig in djupare och jag kände redan att en utlösning var på väg.
Jag började stöna högt. Den skulle komma när som helst. Mathilda uppfattade det och puttade upp mig stående. Hon satte sig ned på knä och förde munnen mot min penis. Hon lekte med tungan runt mitt ollon, och sedan förde hon in det i munnen. Nu skulle jag komma. ”Jag kommer” nästan halvviskade jag. Hon tryckte då in den längre och lät mig spruta i hennes mun. Den varma saften omgav hennes mun. Hon drog huvudet tillbaka och tittade upp på mig leende. Jag la mig på sängen, helt andfådd och bara njöt. Hon la sig bredvid mig och smekte mig runt min nu halvslaka penis. ”Förlåt att jag kom så snabbt” sa jag. Hon tittade mig i ögonen och log. ”Det gör inget, det var första gången.”
Vi låg stilla och tysta länge. Utanför började fåglarna kvittra och ett orange ljus täckte horisonten utanför fönstret.

för nyfika flickor...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

handlar detta om matilda på denna komunity


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se Angelize's kommentar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej handlare inte om mig ingen älskar mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handlar om en fiktiv matilda... absolut inte om någon "riktig" person.
hoppas ingen tog åt sig
kram kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera