Aviseringar
Rensa alla

matträff i stockholm 25 juli


Åhh fint. Dyker tyvärr aldrig upp på träffar :/


   
SvaraCitera

S3ON:
Hade gärna hälsat på men är lite rädd för att ni super mig under bordet och matar katterna med min kropp. 

kan bli som så att någon super dig under bordet men jag är fan kräsen med vad mina katter äter, så det är ingen risk.


   
SvaraCitera

med det sagt tycker jag du ska komma, tycker alla ska komma. 


   
SvaraCitera

25 juni*


   
SvaraCitera

På tal om matträffar, någon som testade detta i helgen på Skeppsholmen??  http://www.vinochmatguiden.se/artikel/agnieszka-baltyn/stockholms-storsta-matmarknad-1


   
SvaraCitera

Skulle vara väldigt trevligt och ha med sig lite musik o grilla, dricka några glas saft eller öl, mer behöver man inte.
Kanske kommer, inte helt 100 men  kommer ens nåt hända ? Då ingen uppdaterar tråden.


   
SvaraCitera

lurifax69:
Skulle vara väldigt trevligt och ha med sig lite musik o grilla, dricka några glas saft eller öl, mer behöver man inte.
Kanske kommer, inte helt 100 men  kommer ens nåt hända ? Då ingen uppdaterar tråden.

det blir av, och du är välkommen. 


   
SvaraCitera

subhuman girl:

det blir av, och du är välkommen. 

gud va trevligt, vad ska man ta med sig om man kommer? Får man ta med egen alkohol?


   
SvaraCitera

kul idé hade vart på om jag ej jobbat (i värmland)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

gud va trevligt, vad ska man ta med sig om man kommer? Får man ta med egen alkohol?

ta med dig så mycket du vill. det är väl en rekommendation att inte bli aspackad och spy i diskhon, dock. antar jag.

Blivande_japan:
kul idé hade vart på om jag ej jobbat (i värmland)

det är ju själva nackdelen med Värmland, det är rätt off.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som har någon idé om matplaner än?


   
SvaraCitera

player one:
någon som har någon idé om matplaner än?

korv med bröd ? hamburgare .


   
SvaraCitera

player one:
någon som har någon idé om matplaner än?

om jag inte har tid eller fysisk ork direkt efter hemkomsten planerar jag om inte annat att ta med hemgjord tempeh åt er! annars förutspår jag att jag vore rätt sugen på frukt och grönt i absurda mängder.


   
SvaraCitera

lurifax69:

korv med bröd ? hamburgare .

som trådstart anger är det strikt vegetarisk/vegansk mat som gäller. 

svefnpurka:
om jag inte har tid eller fysisk ork direkt efter hemkomsten planerar jag om inte annat att ta med hemgjord tempeh åt er! annars förutspår jag att jag vore rätt sugen på frukt och grönt i absurda mängder.

det låter sjukt najs med tempeh, åt det för första gången nu i prag. 


   
SvaraCitera

player one:

det är ju själva nackdelen med Värmland, det är rätt off.

en av många Blink


   
SvaraCitera