Aviseringar
Rensa alla

Max Hamburgare - Sveriges (nästan) sämsta hamburgare


Stronghold:

Det är gott.

Compton GangztaH:

Max har de godaste och ostigaste hamburgarna.
Det är synd som fan att Max inte finns i min stad [sad]

Geigermätare:

Max är faktiskt godast.

Capture:

Jag väljer Max framför McDonalds för att jag tycker att Max hamburgare är godare, inte på grund av att de påstår att de har 100% svenskt nötkött.


   
SvaraCitera

Max > *

Sitter för övrigt och surfar på deras wlan atm 🙂

Så här kan det se ut när jag går och köper burgare ibland:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Max är godare än Burger King och Mc Donalds. Inget snacka om saken om man frågar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gången jag åt på max blev jag matförgiftad, andra gången fick jag en kall hamburgare [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så, hör och häpna över detta: Alla har inte samma smak gällande mat. [surprised][surprised][surprised]

Jubelidiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du svarade inte på från vilken stad du är! [no-no]


   
SvaraCitera

Nu spelar det ju faktiskt ingen roll om det så är 100% eller 84% nötkött.
Man köper inte hamburgare för att det är mycket kött i, utan för att man anser att det är snabbt och gott.

Eftersom Max definitivt gör bättre hamburgare än Burger King och McDonalds så är din post därmed ganska meningslös.

McAn:

Så här kan det se ut när jag går och köper burgare ibland:

hah, har de samma byggnadsvariant nästan överallt eller?


   
SvaraCitera
Issen

k1337oris:

Eftersom Max definitivt gör bättre hamburgare än Burger King och McDonalds så är din post därmed ganska meningslös.

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm köttbullar o potatismos WOHO


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Men alla vi som någonsin tillagat riktigt nötkött hemma vet att köttet i färdigt skick oftast är lite gråaktigt och inte perfekt gyllenbrunt som Max kött.

Inget nötkött jag brukar laga är grått. Slutsats: du måste vara en dålig kock[y]

Blade Runner:

Den mer moraliska kedjan McDonalds håller sitt löfte. 100% nötkött är vad som gäller. De enda tillsatserna är salt och peppar. Även Burger Kings utsökta burgare innehåller 100% nötkött.

jag hoppas att du skämtar när du kallar mc för moraliska. Värsta jävla multinationella företaget.[party]

Blade Runner:

Max burgare innehåller endast 84% nötkött. Resten består av billiga utfyllnadsprodukter som ägg och mjölk.

Men om man jämför med burgerkings fettbitarhamburgare, så är det andra bättre. Vilket leder mig tillbaka till dina egna skils som kock. Det är så man gör hamburgare, med ägg och mjölk. Kallas för äggstanning och man har i det för att få fasta biffar/ köttbitar.

Blade Runner:

Hamburgare på svenska - Ingen höjdare

Och den sista slutversen förgyllde allt!


   
SvaraCitera

yesyesknark:

egna skils

ojojj [blush]*skills


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Max har inget för allergiker. [sad]


   
SvaraCitera

Jag har aldrig ätit på Max så jag kan inte uttala mig i frågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwokk:

100% svenskt nötkött" ska tolkas som att av det nötköttet Max använder så kommer allt från svenska kor. Inte att hamburgarna består till 100% av nötkött.

Då hade det stått "svenskt nötkött" enbart.

k1337oris:

Man köper inte hamburgare för att det är mycket kött i, utan för att man anser att det är snabbt och gott.

Vem är du att bestämma varför folk köper hamburgare?
Man vill ha vad man betalar för. Lovas det 100% nötkött så ska det vara det.

yesyesknark:

jag hoppas att du skämtar när du kallar mc för moraliska.

Inte exceptionellt moraliska, men mer moraliska än Max.

yesyesknark:

Värsta jävla multinationella företaget.

Vad har det med dålig moral att göra?

yesyesknark:

Det är så man gör hamburgare, med ägg och mjölk. Kallas för äggstanning och man har i det för att få fasta biffar/ köttbitar.

Hamburgare ska vara pressat, rent kött. Burger King är rent allmänt känt som godare än Max och de har inte i en massa tillsatser i köttet.


   
SvaraCitera

Jag har aldrig faktiskt ätit en hamburgare från Max, men jag har varit med när andra ätit där, och hamburgarna ser åtminstone fräschare ut där än på t.ex McDonalds, och Burger King är bara... Äckligt. [sad]


   
SvaraCitera