Aviseringar
Rensa alla

Maxosol


Ämnesstartare

Ska vara både nyttigt, bra mot UVI-strålar och ger huden en brun ton.
Någon som testat? Är inte så jättemån om att bli brun (även om jag nog skulle se allt bra gullig ut i solbränna, kanske yngre rentutav!)
utan tänker mer på solskyddet.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

bara lite vitaminer, antioxidanter och zink, har säkert marginellt minskande effekt på hudens åldrande men man bör få samma effekt av en morot och ett glas tomatjuice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

er, antioxidanter och zink, har säkert marginellt minskande effekt på hudens åldrande men man bör få samma effekt av en morot och ett glas tomatjuice

Fast då måste man dricka och äta allt bra mkt sådant, därför blir det smidigare i koncentrerad form tänker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

testat?

Det här är inte den första tråden om mirakelprodukter du har gjort. [no-no]
Du som är så förnuftig i övrigt. Varför är du så svag för mirakelprodukter som bara är bluff?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du som är så förnuftig i övrigt. Varför är du så svag för mirakelprodukter som bara är bluff?

Nemen jag vill ju ha skydd och bli brun [sad][sad]
Är väl ingen mirakelprodukt detta heller!

passaro:

lol

Du kan få skriva uppsats om antiken åt mig ist för att hålla på sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah. Kan hjälpa dig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nemen jag vill ju ha skydd och bli brun [sad][sad]
Är väl ingen mirakelprodukt detta heller!

Nej men snälla lilla Isola...
1. Den heter "Maxosol". Låter lika seriöst som en svensk komediserie.
2. Underrubrik "Friskare och vackrare brun".
Sola är jäkligt farligt. Hudcancerfallen ökar rejält. Samma strålning som gör dig brun ger dig cancer. Så är det bara. Det är ett faktum.
3. Det är en tablett som ska göra dig brunare, vackrare och friskare. Det är inte så enkelt. Om det vore så enkelt så skulle alla käka sådana dära.

Ta nu ditt förnuft till fånga och sluta söka efter mirakelkurer och genvägar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ge dig både max o sol [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

kan ge dig både max o sol [wink]

[wink][wink]

Myksa:

3. Det är en tablett som ska göra dig brunare, vackrare och friskare. Det är inte så enkelt. Om det vore så enkelt så skulle alla käka sådana dära.

Betakaroten ger huden färg [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Betakaroten ger huden färg [no-no]

Och vilken färg..? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Och vilken färg..? [rolleyes]

Orangeaktigt. Men hellre det än blek tänker jag. Ser nog fint ut. Såg brun och fräsch ut på mina gulsotsbilder som spädis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Orangeaktigt. Men hellre det än blek tänker jag. Ser nog fint ut.

Tycker blekt är fint. Naturligt och så. [smile]

isola:

Såg brun och fräsch ut på mina gulsotsbilder som spädis.

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tycker blekt är fint. Naturligt och så. [smile]

Nice. Är blek och så. Men är nog inget för dig. Minns att du skrev i tråd att minibröst är finast och sådana har jag inte. Så här skiljs nog våra vägar åt. [sad]

Myksa:

[bigsmile][bigsmile]

Haha såg seriöst ut som om jag solat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nice. Är blek och så. Men är nog inget för dig. Minns att du skrev i tråd att minibröst är finast och sådana har jag inte. Så här skiljs nog våra vägar åt. [sad]

Haha, varför är tjejer sådär. Att allt är svartvitt och ska vara på ett visst sätt?

isola:

Haha såg seriöst ut som om jag solat

Om jag såg en orange unge idag skulle jag tro att föräldrarna sprayat den med brun utan sol. [sad]


   
SvaraCitera