Aviseringar
Rensa alla

Maxwinner


Ämnesstartare

han behöver nog hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sneat på någon drog, stackarn. Säg till hans pappa att hans son behöver hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fint att en del på um håller ihop
vackert
sött
sorgligt
lyckligt

hoppas alla mår bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu ringde hans pappa igen och ville att jag skulle svara på bakgrundsfrågor i ett läkarformulär ;S. Frågade vad det handlade om och han sa att han ska se till att "Max får den hjälp han behöver"... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänstertomtar, är någon förvånad? Nej jag tänkte väl det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Vänstertomtar, är någon förvånad? Nej jag tänkte väl det.

mm, fjantiga vi är som försöker ta hand om våra psykiskt sjuka istället för att bara skjuta dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som om en mental kollaps varit på g ett tag där. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hans pappa var min förra lärare.
Fortfarande lika coolt. Och att min förra lärare har ringt McLuver.

Tycker synd om honom, maximilian alltså, vet nästan hur det kan kännas. I alla fall med paniken.

Dock vet jag inte vad man ska göra åt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

mm, fjantiga vi är som försöker ta hand om våra psykiskt sjuka istället för att bara skjuta dem.

När droger kommer in i bilden så är det självförvållat, de hoppar inte in i munnen av sig själv. Dåligt omdöme och självkontroll som härstammar ifrån psykisk ohälsa möjligtvis, men saken blir ju densamma.

Förövrigt kanske ni, eller man så att säga borde visa lite hänsyn och inte blotta ut honom på ett forum såhär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

När droger kommer in i bilden så är det självförvållat, de hoppar inte in i munnen av sig själv. Dåligt omdöme och självkontroll som härstammar ifrån psykisk ohälsa möjligtvis, men saken blir ju densamma.

nu sköt du ju ditt eget argument i foten.

stentuff:

Förövrigt kanske ni, eller man så att säga borde visa lite hänsyn och inte blotta ut honom på ett forum såhär?

det håller jag dock med om. och vi två kanske borde vara tysta så att vi inte råkar kapa den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

och vi två kanske borde vara tysta så att vi inte råkar kapa den.

Onödig quote, men javisst. Kanske kan utveckla mitt argument senare om tillfälle ges [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Frågade vad det handlade om och han sa att han ska se till att "Max får den hjälp han behöver"... [confused]

Vad är det för "[confused]" med det? Jättebra att han har en pappa som bryr sig och försöker hjälpa honom och är såpass smart att han ringer någon nykter som brukar umgås och känner Max ist för att pressa honom på luddiga svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

När droger kommer in i bilden så är det självförvållat, de hoppar inte in i munnen av sig själv.

Men han har ju inte tagit några droger [confused]

isola:

Vad är det för "" med det?

Jo men undrar ju vad för hjälp det är han syftar på

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Max ringde mig nu, han sa att han ska vara inlagd på ett hem en tid framöver och skriva på UM att han är på mentalsjukhus [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Men han har ju inte tagit några droger [confused]

Har han väl?

McLuver:

Max ringde mig nu, han sa att han ska vara inlagd på ett hem en tid framöver och skriva på UM att han är på mentalsjukhus [shake]

Torken eller psyket?


   
SvaraCitera