Aviseringar
Rensa alla

mcluvers väg till um [true story] by retis [y]


Ämnesstartare

Club nintendo
Mcluver skulle börja sin forumkarriär här under namnet mastermind. I tråden Nattöppet, som öppnades 10 på kvällen och stängde 5 på morgnen, valde vår mcluver att lägga upp bilder från rate my po med tyvärr ödesdigra konsekvenser. Permban blev det.

-Jag hade gjort mycket annat också, personangrepp och postat massa sexuella inlägg. Skapat den officiella runktråden där man delade med sig av tekniker och namngav dom. Men rate my po inlägget fick nog bägaren att rinna över :/

Mcluver valde att gå vidare o sökte sig nu till gamereactor. Ett spelforum där medelåldern var lite högre. Detta var år 2007, när Andreas Sjöberg var med i Idol.

Mcluver hade i forumet uttryckt sin ilska för denna Andreas Sjöberg. Tydligen i en tillräckligt stor omfattning för att få mods på sidan att agera.

Återigen en bann.

- eee jaa, det var väl en orättvis banning tycker jag.

(Ja, det kanske det var. Jag har försökt nå admins för en kommentar utan resultat [wink])

I den tredje strapatsen händer en del intressanta saker. På forumet loading reggar sig nu den besvikna mcluver. Och denna gång heter han återigen mastermind.

Anledningarna till att han blir bannad här är många. Att han är för oseriös, att han inte skriver saker av relevans och inte tillför något till forumet. Mcluver blir till och med hänvisad till ungdomar.se.

Här är ett sammanfattande inlägg från en random loading:are

” Alla dina inlägg handlar om rumpor och ytterst lite om tv-spel.
Det är synd kanske är du lite osäker på din manlighet och måste på något sätt överbevisa din sexualitet genom att i varje inlägg nämna rumpor och visa bilder på "sexiga" kvinnor.

Jag tvivlar på att du egentligen har något vettigt att säga eller att tillföra forumet. Tyvärr.
Du kanske ska spendera mer tid på http://www.ungdomar.se då det verkar vara mer i din smak. ”

nu är mcluver här på um och trivs som fisken i vattnet. han har skaffat en fru och är ännu inte bannad. bara gud vet vad som händer här näst i hans forumkarriär [wink]

By retstickan


   
Citera
Ämnesstartare

Haha. jag dööör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han hoppade alltså över superplay.se? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är så himla stolt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tre spelforum och helt hoppat över superplay och FZ. Inte undra på att han är som han är då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tre spelforum och helt hoppat över superplay och FZ. Inte undra på att han är som han är då!

Tänk hur vidrig han hade varit annars.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Tänk hur vidrig han hade varit annars.[cool]

Sant kanske :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Sant kanske :$

Allt bra händer på Loading.se.[wink][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tre spelforum och helt hoppat över superplay och FZ. Inte undra på att han är som han är då!

Har faktiskt en blogg på FZ, dock så vill jag inte berätta för du kanske bannar min användare då osv. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Har faktiskt en blogg på FZ, dock så vill jag inte berätta för du kanske bannar min användare då osv. [no-no]

Neschdå, vi är inte så bannglada på det stället[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Neschdå, vi är inte så bannglada på det stället[blush]

Det är ett troll juuuh [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fascinerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bör nämnas att jag även är permanent bannad från Hamsterpaj, fuska.nu och sexiganoveller.se [cool]

Dold text: Internet-badboy oh yeah ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mcluvers väg till helvetet: han knullade en kvinna han inte var gift med.


   
SvaraCitera