Aviseringar
Rensa alla

Me rz failin' z3 lief..


Ämnesstartare

Bitter och ensam som jag är sitter jag hemma nästan hela tiden, med undantag för mina strövturer till gymmet.

Jag trivs egentligen inte med min livsstil, men vet inte hur fan jag ska fixa det.
Umgås praktiskt taget ingenting med folk från min gamla skola, och ingen i min nya har egentligen lust att hitta på någonting med någon.
Min mor försöker fixa detta problem på sitt eget vis; Genom att beskriva i detalj hur fail jag är..
Problemet med hennes metod är att jag inte direkt får några idéer på hur jag ska göra, utan snarare känner för att strypa någon.

Så, är någon som har ett bra förslag på hur jag ska göra för att bryta mig ut ur min mentala bur, få morsan att hålla käften, och börja ströva fritt igen bland de andra björnarna?
Image
Seriös tråd btw


   
Citera
Ämnesstartare

Vad är det du missbrukar, ditt liv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad är det du missbrukar, ditt liv?

Ops, fel. Sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg till din mamma att hon inte ökar din motivation till att reda upp ditt liv genom att racka ner på dig.
Sen kan du väl hitta folk att umgås med i skolan? Om du går i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg till din mamma att hon inte ökar din motivation till att reda upp ditt liv genom att racka ner på dig.
Sen kan du väl hitta folk att umgås med i skolan? Om du går i skolan.

Fungerar inte, har försökt prata med henne.

Som sagt så är ingen i min skola speciellt taggad att hitta på någonting, har försökt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Som sagt så är ingen i min skola speciellt taggad att hitta på någonting, har försökt.

Någon måste det ju finnas, försök att hitta nya att umgås med. Även om det inte alltid är så lätt kanske.


   
SvaraCitera