Aviseringar
Rensa alla

MEDEL MOT FINNAR SOM FUNKAR!


Ämnesstartare

rosafluff:

Det finns ett jätte bra medel mot finnar på apoteket som heter Basiron och det funkar direkt! Rekommenderar det till alla

Det tar minst 4 veckor innan man uppnår full effekt. Vissa tål inte Basiron. Basiron bleker tyger.


   
SvaraCitera

Brk g:

är du troll?

Nix[smile]


   
SvaraCitera

Hampie:

. Basiron bleker tyger.

Det gör ju receptbelagda cremer också väl? Har för mig det.


   
SvaraCitera
smisk

Tur att jag har perfekt hy [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det gör ju receptbelagda cremer också väl? Har för mig det.

Basiron, Stioxyl, Brevoxyl, Duac och Epiduo bleker tyger då de alla innehåller Benzoylperoxid, som likt andra peroxider (t.ex. väteperoxid som finns i hårblekning), förstör pigment och därigenom bleker textiler :3.


   
SvaraCitera

Hampie:

Basiron, Stioxyl, Brevoxyl, Duac och Epiduo bleker tyger då de alla innehåller Benzoylperoxid, som likt andra peroxider (t.ex. väteperoxid som finns i hårblekning), förstör pigment och därigenom bleker textiler :3.

och det är också därför det tar bort finnar. finnar består som vi alla vet av extra pigment högar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

och det är också därför det tar bort finnar. finnar består som vi alla vet av extra pigment högar.

Nä.


   
SvaraCitera

Hampie:

Nä.

nä, men det vore kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rosafluff:

Det finns ett jätte bra medel mot finnar på apoteket som heter Basiron och det funkar direkt! Rekommenderar det till alla

jag märkte då fan aldrig att det funka 😛 la ut typ 200 spänn på skiten alltså basiron å nå Basiron Wash grejj! Waste som fan


   
SvaraCitera

Hampie:

Basiron bleker tyger.

word min handuk är helt förstörd [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför bytte du om det funkade?

Provat Basiron innan och efter ca 15 veckor är huden helt åt helvete. Men Acnicyl verkar funka ganska bra, kombinerar de då och då med basiron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hardstylekid:

jag märkte då fan aldrig att det funka 😛 la ut typ 200 spänn på skiten alltså basiron å nå Basiron Wash grejj! Waste som fan

Gå till doktorn.


   
SvaraCitera
ziiesh

Det var det enda som funkade på mig när det var som värst för mig för några år sen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köpte ett par tuber med acnemedel från Thailand, funkar extremt bra ! Är typ som basiron fast starkare och mycket mer effektivt. Köpte även ett par antibakteriella vätskor som också funkar bra 🙂


   
SvaraCitera

shufflemaster:

Jag köpte ett par tuber med acnemedel från Thailand, funkar extremt bra ! Är typ som basiron fast starkare och mycket mer effektivt. Köpte även ett par antibakteriella vätskor som också funkar bra 🙂

Du menar alltså att du köpte något ifrån Thailand som du sedan har smörjt in ditt ansikte med?

Frivilligt? [tard]


   
SvaraCitera