Aviseringar
Rensa alla

Medicin


Ämnesstartare

Går inte längre på mediciner öht, men har mat igenom
Zolof, Atarax, Zyprexa, Risperdal, Haldol, Propavan, Imovane, Xanor, Flouxetin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Samma här. Men oerhört mesig med tanke på hur den framställs. Tillägg: Framställs som i talas om, inte som i tillverkas

Jo, mina läkare var väldigt skeptiska till att ge mig det från början, i och med att jag var minderårig och risken för beroende. Dock så är ju eventuella abstinensbesvär inget att leka med, är väl kanske mest därför benso i allmänhet framställs som så farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stesolid fungerar bra först, sen utvecklar man en tolerans mot dem som gör att man måste ta mer för att få den effekt man fick från början. Det gör att det blir drygt som fan, men i rätt dos gör den jobbet, och inom en 10 minuter också.


   
SvaraCitera

Flummig:

Du kan skratta åt något som du tycker är roligt i timmar typ. Jag har aldrig haft problem med att sova tidigare men Zoloft är en såpass uppiggande medicin att du ibland inte kan ta dig ro till det. Det sprätter i benen på dig och man känner sig inte trött helt enkelt.

Jag äter Sertralin som är samma sak som Zoloft. Om du bara åt dem i två månader så hade du inte ens uppnått någon slags effekt eftersom det tar 4-8 veckor innan man kan se någon effekt på just den SSRI-medicinen. Att du blev fuckad var antagligen placebo eller underliga biverkningar som skulle försvunnit senare ändå.

Sobril är farligt för mig eftersom jag har väldigt lätt för att bruka saker fel och bli beroende av dem. Har hänt flertalet gånger att jag tagit 10-15 tabletter istället för ordinerade 1-2. Nu har jag inga hemma även om jag kan hämta ut på apoteket när jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Styrketräning funkar bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Om du bara åt dem i två månader så hade du inte ens uppnått någon slags effekt eftersom det tar 4-8 veckor innan man kan se någon effekt på just den SSRI-medicinen. Att du blev fuckad var antagligen placebo eller underliga biverkningar som skulle försvunnit senare ändå.

Det var ett tag sedan, och jag jag åt dem under en ganska kort period.Svar ja!
Det var nog under 2-4 månader jag åt dem. Men jag märkte effekt, det gjorde jag. En månad brukar de säga innan de verkar. Så haka inte upp dig på tidsperioden, det var bara en gissningsperiod som jag skrev ned, med marginaler. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jo, mina läkare var väldigt skeptiska till att ge mig det från början, i och med att jag var minderårig och risken för beroende.

Samma här. En av mina vänner fick ta hand om medicinen åt mig, eftersom jag är sjukt impulsiv osv; får slängar av dödsförakt och vill då trotsa livet. (Har BPS)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Dock inte i dosen min läkare vill att jag ska använda.

vissa vet inte vad de pratar om, trots att de kan sätta "Dr" framför sitt namn[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vissa vet inte vad de pratar om, trots att de kan sätta "Dr" framför sitt namn

Mjo. Fast hon har trots allt koll på vilka doser jag faktiskt använder och fortsätter skriva ut det, känns ganska vänligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

känns ganska vänligt.

känns ganska slappt.
Man tycker ju att hon borde hitta en annan medicin som funkar bättre så du slipper ta högre dos.

fick höra igår att ångest "växer bort, så det är inget att bry sig om" av en läkartant[mad][mad][mad][mad]
Jag skrattade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

känns ganska slappt.Man tycker ju att hon borde hitta en annan medicin som funkar bättre så du slipper ta högre dos.

Nja, i och med att alternativet vid det här laget är diazepam i höga doser eller kraftigare bensodiazepiner så känns det lite som att det är lika illa.

isola:

fick höra igår att ångest "växer bort, så det är inget att bry sig om" av en läkartantJag skrattade

Märkligt. Hade kanske försökt skada henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nja, i och med att alternativet vid det här laget är diazepam i höga doser eller kraftigare bensodiazepiner så känns det lite som att det är lika illa.

mjo, brukar ju va så, men man tycker ändå att de borde anstränga sig mer ibland

mediakatt:

Hade kanske försökt skada henne.

folk i vita rockar hade säkert tillkallats då, så jag vågade inte[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mjo, brukar ju va så, men man tycker ändå att de borde anstränga sig mer ibland

Jo [sad]

isola:

folk i vita rockar hade säkert tillkallats då, så jag vågade inte

Förmodligen väl tänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Förmodligen väl tänkt.

tack, är stolt[cute]
Dold text: fast jag klämde hennes hand extra hårt innan jag skulle gå[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Dold text:

[y]


   
SvaraCitera