Aviseringar
Rensa alla

Mediumet Angelize [bigsmile]


Ämnesstartare

Skriv i den här tråden och jag berättar för dig som ett äkta medium what 2 do och detta är sant har denna förmåga. Skriv bara hej så kommer jag se ditt liv och ge dig tips, lösningar eller råd.


   
Citera

Hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Proteus. Jag känner att du längtar efter en förändring i ditt liv. Den förändringen får du genom att
Börja planera saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet du känner att du vill mysa ner dig och tänka tankar hela dagarna lång. Men det tycker inte din andlige guide. Vill du känna den där känslan vi båda vet att du vill så måste du bli mer pigg. Ät vitaminer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, okej. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon du känner dig ensam just nu. Men jag får fram en mening i mitt huvud. Det som du nu ser som dåligt är bra. Det som bekymrar dig kommer att leda dig till någonting bättre.


   
SvaraCitera

mig då!?!!=!=!!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen: du måste börja skapa rutiner. de kommer göra dig gott.
öppna dig även mer. du har mycket att ge. mer än du tror!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej


   
SvaraCitera

Angelize:

planera saker

Jag är inte så förtjust i det, men du har rätt. Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maj lis lööw jag känner att du underskattar dig själv. big time. detta förstör mycket för dig, men det är du inte medveten om. förrän nu. jobba på det. gör du som jag säger så kommer livet bli ljusare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner att någon som spanar in denna tråd just nu tror att han eller hon kan lösa sitt problem genom att sitta inne
nej säger jag gå ut så läks det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt, hade hoppats på något bättre [sad]


   
SvaraCitera