Aviseringar
Rensa alla

Medusa?


Ämnesstartare

Åh, jag vill göra en medusa. Men jag vet att jag inte borde. Men jag vill, så hääääääääääääär mycket ungefär. Men problemen är:
1. Jag är bara 17 och:
2. Jag har lovat mamma att inte pierca runt eller i munnen för det:
3. Skaver och förstör tänderna.

Eller?
I dunno[shake][tard]


   
Citera
Ämnesstartare

Vad vinner du på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir snäppet snyggare, eller nåt. Typ[cute]


   
SvaraCitera

Medusa?
Image

Meduza?
Image

Mezuza?
Image

prosit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffein:

prosit

Hahaha[cool]


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera

Ovärt åt alla håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asvärt åt alla håll, min skaver inte på tänderna någoting!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta tills du blir 18, så är det inget problem längre. Bara kliva in och få det gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på insidan är det ju en platta, eftesom det inte ska skava och förstöra. Så vill du bryta mammas förtroende och vara en stygg liten flicka, kör på [y]


   
SvaraCitera

Moribund:

Moribund

Fy fan vad jag älskar din avatar, så busig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft medusa och jag kan med gott samvete säga dig att det inte skaver ett dugg på tänderna såvida man har en platta och lagom lång stav [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft medusa och jag kan bara säga dig att det är av de krångligaste jag haft och jag har haft minst 14 olika piercingar.
Tyvärr, den skaver, den är inte mysig att ta och den sitter på ett känsligt ställe. Vänta till du är 18 och skyll dig själv sen om det blir fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Fy fan vad jag älskar din avatar, så busig.

Jag känner att jag får svårt att ta mig själv seriöst pga den, så tack, jag gillar den också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har medusa nu och haft i två år, väldigt enkel piercing. krånglar inte alls om du tar den hos någon som kan sin sak. den skaver inte och man känner inte ens att den är där när den har läkt (som det ska vara med andra ord). dessutom är den jävligt snygg! vänta tills du är 18, bäst att göra det hos någon som är seriös nog att inte göra det på en minderårig. [bigsmile]


   
SvaraCitera