Aviseringar
Rensa alla

megastopp i toan


Bakric

Tur man hade en lite sunkig pundarperiod ett tag och lärde sig att det inte är så farligt att sticka ner näven i toaletten när det är stopp Tumme upp


   
SvaraCitera

Lyckas varje gång.. Rodnar Det är bara för min del att hålla spolningen nedtryckt ca: 10sek.. Tillslut ger det med sig och försvinner ner fort utav bara fan med ett slurpljud. 


   
SvaraCitera

Lounge:

sluta kaxa tim

o

om du ngn ggn står i samma toakö som mig ska jag se till att gö riktit stopp i toano

Är du en 23-årig tjej eller en 84-årig lastbilschaffis som precis har ätit möggli rödbetssallad m vurrekorv FörvirradFörvirrad


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:
skrattante passe, d va traumatiskt för lilla ja!

Ledsen

Bakric:

Tur man hade en lite sunkig pundarperiod ett tag och lärde sig att det inte är så farligt att sticka ner näven i toaletten när det är stopp Tumme upp

Gråter fyfan va vidrigt

Brat brat stek stek:

Är du en 23-årig tjej eller en 84-årig lastbilschaffis som precis har ätit möggli rödbetssallad m vurrekorv FörvirradFörvirrad

en blandning av båda =)=)


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Lounge:
redan gjort!!! fick ner allting till en början men det rann fortfarande inte som det skulle. av någon anledning hade jag i mer papper. så nu går vattnet knappt ner.

Varför hade du i MER papper när det redan var stopp? hahahhahah


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zaun:

Varför hade du i MER papper när det redan var stopp? hahahhahah

för att d var toapapper som jag torkade av saker med 🙁 alltså toaringen och så


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Lounge:

för att d var toapapper som jag torkade av saker med 🙁 alltså toaringen och så

Smart att slänga i det i toaletten då.. Kunde du inte lagt det vid sidan om sålänge istället för att fylla på med mer? haha


   
SvaraCitera

Händer mig jämt. Lyckas alltid bajsa ut halva min kroppsvikt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Zaun:

Smart att slänga i det i toaletten då.. Kunde du inte lagt det vid sidan om sålänge istället för att fylla på med mer? haha

jag vet!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Lounge:

för att d var toapapper som jag torkade av saker med 🙁 alltså toaringen och så

hade du bajjat på toaringn....


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

hade du bajjat på toaringn....

nej d var lite toavatten efter jag hade pumpat me toaborsten

eftersom du MÅSTE veta


   
SvaraCitera

under en period sket jag fan stopp i toan dagligen, så jag är pro på att lösa stopp nu mera.  Men ska erkänna att jag senast häromveckan stod och meckade i närmare 10 minuter hemma hos en bekant (!). Paniksvetten började precis göra sig till känna när det underbara slurpet infann sig. Puh.

Påminner mig om när min fd bästaväns pojke var hemma hos mig första gången och råkade skita stopp i toan (under samma period när jag gjorde det dagligen, så var förmodligen nå krångel med rören). Hörde paniken där inne och han sprang runt och provade det ena och det andra, satte igång duschen och allt var det var. Min vän undrade jävligt frågande hur det gick där inne och han svarade i falsett "braa!!!!!". Förstod precis vad som skedde och njöt av stunden mahaha. Kan tillägga att han är en riktigt dryg jävel och mer än förtjänade det Skadeglädje

Edit: känns så som att jag dragit storyn här förut!


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

kennyman:

Paniksvetten började precis göra sig till känna när det underbara slurpet infann sig. Puh.

<3


   
SvaraCitera
Paseo

min toa är en undertoa, råkade hälla massa klumpbildande kattsand i den 1 gång men inget hände.


   
SvaraCitera
Draug

Paseo:

min toa är en undertoa, råkade hälla massa klumpbildande kattsand i den 1 gång men inget hände.

"råkade"?Galen


   
SvaraCitera