Aviseringar
Rensa alla

Melatan aka barbiedrogen


Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Om du inte bryr dig, skriv inte .

jag skriver inte för att jag bryr mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det finns en anledning att det är förbjudet.

Allting är "förbjudet" (det är inte förbjudet, iaf antar jag det, eftersom det inte är narkotikaklassat eller liknande) tills det godkänts av läkemedelsverket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

ja för att ingen har forskat om den, och där till min fråga om någon vet något om den. Stoppar inte i mig vad som helst! [smile]

Mm.. Fast nä. Svininfluensavaccinet var inte det minsta forskat om, men det användes i massvaccinering av halva befolkningen.

Och dessutom lyssna på det. Tror du verkligen, på fullaste allvar, att det finns en drog som gör dig brun till pigment, smal och kåt? Samtidigt? Genom bara sprutor? Utan en massa bieffekter? Och detta är något som man ska utföra på sig själv i hemmet? Med sprutor?

Pröva istället att beställa en dosa heroin med tillkommande spruta, så kommer du nog närmare din önskan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Allting är "förbjudet" (det är inte förbjudet, iaf antar jag det, eftersom det inte är narkotikaklassat eller liknande) tills det godkänts av läkemedelsverket.

Var har du fått något så dumt ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Allting är "förbjudet" (det är inte förbjudet, iaf antar jag det, eftersom det inte är narkotikaklassat eller liknande) tills det godkänts av läkemedelsverket.

Hängde inte med, men det är alltså lagligt?

Lounge fact:

Du skapar tråden för att få reda på mer om preparatet, du väljer dessutom ett forum som ungdomar.se OCH skriver i din text att preparatet inte är omforskat

Ja, jag antar att det är mest ungdomar skulle kunna tänka sig att testa det. Tror inte att varken min mamma eller mormor skulle vara dirket pepp på det! Nej det är inte omforskat så jag kan ju inte skriva att det är dt var? Om det var omforskat hade jag kunnat läsa själv. Min fråga var om någon hade erfarenhet av det och det har tydligen inte du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Svininfluensavaccinet var inte det minsta forskat om

Nä och den hade hur mycket biverkningar som helst!

Jonnybravo91:

Tror du verkligen, på fullaste allvar, att det finns en drog som gör dig brun till pigment, smal och kåt? Samtidigt? Genom bara sprutor? Utan en massa bieffekter?

Nä jag fattar att det finns massa biverkningar och därför undrar jag om någon har testat det och vet lite om biverkningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Hängde inte med, men det är alltså lagligt?

Det räknas antagligen som läkemedel (även om det inte är godkänt att skrivas ut i sverige) och därmed får man inte sälja det i sverige hur man vill, men exakt hur de reglerna ser ut vet jag inte. Däremot kan jag inte tänka mig att det är narkotikaklassat och då är det inte olagligt att innehava eller använda. Inte heller att köpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Var har du fått något så dumt ifrån?

Alltså - det är inte förbjudet. jag uttryckte mig cp såg jag nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

Nä och den hade hur mycket biverkningar som helst!

Well.. Ja... Exakt.

Fliickansofia:

Nä jag fattar att det finns massa biverkningar och därför undrar jag om någon har testat det och vet lite om biverkningar.

I och med det är väldigt inviduellt så behöver du få svar från minst 1000 personer för att få en någorlunda rättvis bild över vad som kan hända dig. Jag tror inte du kommer finna dessa här.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Däremot kan jag inte tänka mig att det är narkotikaklassat och då är det inte olagligt att innehava eller använda. Inte heller att köpa.

Då hänger jag med [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fliickansofia:

du

Jaha, hur gör det sidan mer informativ om det är många ungdomar som kan tänka sig testa det här, som några jävla försökskaniner. Ett tips, lär dig stava till ordet och googla. Gå nu inte in på sidorna som är återförsäljare av preparatet för att leta information. "Om det var omforskat hade jag kunnat läsa själv", det är inte omforskat nej och därför överväger man inte att använda ett ytligt preparat som kan förstöra din hela jävla kropp bara för att du är dum i bollen och ville vara lite brun. Faktum är att medlet fungerar, du blir brun, men du vet inte vad du ger dig in på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Borde jag fatta vad du menar med den bilden?


   
SvaraCitera

Fliickansofia:

Borde jag fatta vad du menar med den bilden?

Ja. [ops]


   
SvaraCitera