Aviseringar
Rensa alla

Mellandagsrea!111


mens:

aa men nu är det ju billigare så då kan man bunkra lite grejer man ändå tänkt köpa. inbilla sig att man lurar handeln lite.

duktigt att du väntar och inte köper ändå

spenderarbyxorna på minsann! fin varen

En kund är aldrig en vinnare. Man kan på sin höjd bli lite mindre blåst.

Jag undviker reor för jag vill inte uppmana till handlarnas makt över korkade kunder.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

sinnessjuk uns:
kollat runt lite idag, (på nätet alltså, skulle aldrig få för mig att besöka en butik under mellandagarna) men har inte hittat något.

känner nästan press att köpa för att spara pengar uhu

Lounge:
Skaffat en mac book air 🙂 Behövde VERKLIGEN en ny dator. Ska och kika lite kläder imorgon trots att jag ej borde.

rogernw:
Har som tradition att handla något på mellandagsrean. 
Blir troligtvis hörlurar iår eller tillbehör till telen/kameran

jänkaren:
Jag ska ut på måndag och trängas med alla jävla människor i butikerna. Har inte planerat att köpa något speciellt. Får se vad jag hittar. 

blev det ngt köp?

dazed:
Jag behöver ju inget 

mm en vis man sade ju en gång att det är som att tejpa smörgåsar på magen när man är hungrig att försöka köpa sig till lycka

Crysilis:
Jag vill handla på nätet också, det är sååå mycket smidigare. Men jag har så svårt för att se om det är någonting som jag verkligen önskar då jag inte ser, testar eller upplever det i verkligheten. Exempelvis skor har jag alltid skickat tillbaka. Det är tråkigt.
Jag handlade faktiskt ett par dojor ifrån utlandet som jag blev oerhört nöjd med. Dock så lämpar sig inte dom för vinterkylan. Måste ha två par sockor med dom skorna utomhus 🙂 :/

Iallafall, kanske jag bör kika på nätet för att se om det finns någonting lockande nu i rean.

försök hitta någon butik med fri retur


   
SvaraCitera
Lounge

mens:

känner nästan press att köpa för att spara pengar uhu

blev det ngt köp?

mm en vis man sade ju en gång att det är som att tejpa smörgåsar på magen när man är hungrig att försöka köpa sig till lycka

försök hitta någon butik med fri retur

Ja.. ett schampo och en stylingprodukt ifrån John frieda ba 🙂 Gillar det märket och behövde det


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Lounge:

Ja.. ett schampo och en stylingprodukt ifrån John frieda ba 🙂 Gillar det märket och behövde det

har bara testat deras spunna guld för längesedan men minns det som bra. fint att göra fynd på grejer man ändå behöver.


   
SvaraCitera

mens:
blev det ngt köp?

Inte köpt än 


   
SvaraCitera
Lounge

mens:

har bara testat deras spunna guld för längesedan men minns det som bra. fint att göra fynd på grejer man ändå behöver.

Vet ej vad d är! Ja går och kollar efter saker som behövs.. känns onödigt atg bara köpa saker för köpandets skull. Köpte du ngt?


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Lounge:

Vet ej vad d är! Ja går och kollar efter saker som behövs.. känns onödigt atg bara köpa saker för köpandets skull. Köpte du ngt?

http://eleven.se/john-frieda-sheer-blonde-spun-gold-shape-shine-balm-7521.html?gclid=CKrYxt33-8kCFeHbcgodKAYLfw

En tunika, en mascara, ett par hörlurar, en ansiktsborste med tillhörande huvuden, en kudde och en blus. Uh. För mycket. Behövde dock hörlurarna och mascaran. 


   
SvaraCitera

Vi funderade på att åka till gallerian eller gå på stan men beställde saker istället. Orkar ej hysterin. Jag köpte dock inget på rea online heller, men det gjorde Robin.

Det enda jag kände behov av att köpa var hudvårdsprodukter och de jag ville ha var det inte rea på. (Köpte ändå, hehe)


   
SvaraCitera

har typ aldrig pengar den här tiden på året, så på ett sätt känns det som att jag har knäckt systemet

in your face, kapitalet


   
SvaraCitera

mens: blev det ngt köp?

Det är ju inte måndag än men i morgon (måndag) ska jag ta en heldag i butikerna med avslutning på någon trevlig restaurang.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

jänkaren:

Det är ju inte måndag än men i morgon (måndag) ska jag ta en heldag i butikerna med avslutning på någon trevlig restaurang.

mellandagsrean började på nätet för ett tag sedan. butiksreor är bra men det brukar hinna bli så urplockat.

Tigerdrottningen:
Vi funderade på att åka till gallerian eller gå på stan men beställde saker istället. Orkar ej hysterin. Jag köpte dock inget på rea online heller, men det gjorde Robin.

Det enda jag kände behov av att köpa var hudvårdsprodukter och de jag ville ha var det inte rea på. (Köpte ändå, hehe)

åh vad köpte du för hudvårdsprodukter?


   
SvaraCitera

har inte råd med sånt


   
SvaraCitera

mens:

 

åh vad köpte du för hudvårdsprodukter?

Beställde från Lush! Magnaminty-masken, en ansiktstvätt och en ansiktskräm men dom minns jag inte namnen på.


   
SvaraCitera

ImgW.jpg

Köpte en sån här.


   
SvaraCitera
time
 time

Tänkte plocka upp en nyårsoutfit och mängder av underkläder och strumpor och en plattång i borstform. Kommer inte på något annat jag behöver.


   
SvaraCitera