Aviseringar
Rensa alla

Melodifestivalen 2013!!!


Ämnesstartare

Det är väl bara den europeiska finalen som är något att se med alla obskyra öststater som skicar typ någon gammal dragsspelsman omgiven av strippor, höns och zigenarfioler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

NEJ!!! Åh du din!!! >:( (Du röstade på detta alternativ)

palla [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

NEJ!!! Åh du din!!! >:( (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är väl bara den europeiska finalen som är något att se med alla obskyra öststater som skicar typ någon gammal dragsspelsman omgiven av strippor, höns och zigenarfioler.

Nja, svenska har blivit väldigt bra när det kommer till konstiga bidrag. Dock kommer de aldrig kunna toppa Björn Ranelid samt Torsten Flinck. Deras respektive låtar är ju bland det bästa som gjort inom musik, någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Ooooom jag ska!!! 😀 (Du röstade på detta alternativ)

!!! har förberett mig genom att inte ta reda på vilka artister som ska vara med och bidra. blir mer spännande då[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju bara de två finalerna som är roliga att se!! Vill veta vem som ska representera Sverige och vem som tar hem priset för skummaste bidrag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

EV

Thorsten iaf


   
SvaraCitera
Sonya

Chi Huang Ti:

Ooooom jag ska!!! 😀 (Du röstade på detta alternativ)

såklart [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Ooooom jag ska!!! 😀 (Du röstade på detta alternativ)

tror att det är jag som blir äldre men jag tycker inte att det är fullt lika kul idag som när jag var typ 8 🙁


   
SvaraCitera

jag tycker det är asbra att yoiho är med. han är grym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2h10minuter kvar!!! Skall snart gå ner till Ica och köpa massa chips + choklad och sedan en fet pizza och titta på exakt allt [blush] Är jättetaggad mvh mongobög


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:

2h10minuter kvar!!! Skall snart gå ner till Ica och köpa massa chips + choklad och sedan en fet pizza och titta på exakt allt Är jättetaggad mvh mongobög

då åker inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

log åt mongobög. är sjukt omogen och hatad av pk-maffian nu. attans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

david lindgren är jättefestlig och först


   
SvaraCitera

süpplü:

david lindgren är jättefestlig och först

han blev sågad av tidningarna

mvh tror på järvinen och jay jay


   
SvaraCitera