Aviseringar
Rensa alla

Melodifestivalen 2016 - Final


Lounge: (Hoppas på bada nakna men vågar knappt skriva det )

Varför, bara en av dem kan sjunga och då endast hjälpligt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

InABox:

Varför, bara en av dem kan sjunga och då endast hjälpligt.

Det låter ok ändå!! Tycker om refrängen. Blir glad av den. Den har power.

(Och jag gillar att se samir ta av till bar överkropp Rodnar Mvh sexisten) (skämt)


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge: Ja

Min nyfunna vän har bjudit in mig och ett gäng andra för total mello-doom, är inte jättepepp på själva musiken, om man nu kan kalla det för det, men ska bli kul att umgås med en massa folk och dricka vin! 


   
SvaraCitera

Lounge: Det låter ok ändå!! Tycker om refrängen. Blir glad av den. Den har power.

Jo, den är ju party, men att skicka bidraget till Eurovision vore ju pinsamt självmord.

Lounge: (Och jag gillar att se samir ta av till bar överkropp

Haha! Mycket glad


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

InABox: Jo, den är ju party, men att skicka bidraget till Eurovision vore ju pinsamt självmord.

Fast tänk den på engelska.. den kan nog låta vettigare då! Eller nått. Tycker inte d är pisamt genom att d sjunger ok.


   
SvaraCitera
time
 time

Men hur ska man översätta bada naken på sergels torg till engelska? För att det ska bli förståeligt borde det ju bli typ, skinny dipping in Stockholm, men det passar ju inte in med rytmen i sången överhuvudtaget. 


   
SvaraCitera

Lounge: Tycker inte d är pisamt genom att d sjunger ok.

De sjunker inte ok. Inte ens Viktor sjunger ok.


   
SvaraCitera

'Cause we're gonna' skinny-dip at Stockholm Square.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

time: Men hur ska man översätta bada naken på sergels torg till engelska? För att det ska bli förståeligt borde det ju bli typ, skinny dipping in Stockholm, men det passar ju inte in med rytmen i sången överhuvudtaget.

Jorå skinny dipping in StockHoHoOolm typ. Funkar. Hehe.


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge:

Jorå skinny dipping in StockHoHoOolm typ. Funkar. Hehe.

"Det här får bli mitt kvällsprojekt om jag inte går ut", tänkte jag.

Nu måste jag gå ut. Ledsen


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

InABox: 'Cause we're gonna' skinny-dip at Stockholm Square.

Denna var ännu bättre! Stockholm SqUÄrE


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

time: Nu måste jag gå ut.

Haha ska jag tycka synd om dig? Är du tvingad med pistolhot ellö??


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge:

Haha ska jag tycka synd om dig? Är du tvingad med pistolhot ellö??

Nej men det är fredag och jag kan ju inte stanna hemma och försöka peta i Samir och Viktors jäkla påhitt Gråter


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

time:

Nej men det är fredag och jag kan ju inte stanna hemma och försöka peta i Samir och Viktors jäkla påhitt Gråter

Jo Time! Att göra DET är något mer unikt än att gå ut. Det är större potential att du minns det om 80 år. Såvida du inte fått någon demenssjukdom, då är risken att du minns båda grejerna minimala. Då spelar det ingen roll vad du gör.


   
SvaraCitera
time
 time

Lounge:

Jo Time! Att göra DET är något mer unikt än att gå ut. Det är större potential att du minns det om 80 år. Såvida du inte fått någon demenssjukdom, då är risken att du minns båda grejerna minimala. Då spelar det ingen roll vad du gör.

Om 80 år är jag 103 och ett halvt, då hoppas jag att jag har mer betydelsefulla minnen kvar Gråter


   
SvaraCitera