Aviseringar
Rensa alla

Men ...


Ämnesstartare

Ska skaffa ett nyss pass imorgon, och till det måste man ha en giltig id-handling. Grejen är den att min giltiga id-handling - id-kortet - går ut IDAG. Tror ni polisen är så jävla töntiga att de inte anser det vara en okej id-handling då den är EN dag gammal?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Poliser är inte töntiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njae, det tror jag inte att de är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta med dej typ födelsebeviset eller vad man nu brukar ha med sej första gången man skaffar legg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Poliser är inte töntiga.

Hah, de drack fan upp all jävla mjölk i typ en månad under vår värnplikt [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Njae, det tror jag inte att de är.

Jag önskar det men det är liksom poliser och regler. Egentligen bryter de mot regeln? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste ju ändå ha ett giltigt ID-handling nu när ditt har gått ut så skaffa fram det och sedan passet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jag önskar det men det är liksom poliser och regler. Egentligen bryter de mot regeln?

Om det inte är en bitterfitta med sin sämsta dag på året så är det nog lugnt[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina båda går förresten ut i slutet av månaden, tack för påminnelsen. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Mina båda går förresten ut i slutet av månaden, tack för påminnelsen. [censur]

DU SKULLE HA PÅMINT MAJ.

Budolicious:

Om det inte är en bitterfitta med sin sämsta dag på året så är det nog lugnt[rolleyes]

Skulle vara min vanliga tur asso.

schism:

Du måste ju ändå ha ett giltigt ID-handling nu när ditt har gått ut så skaffa fram det och sedan passet?

Tänker inte skaffa någonting annat än pass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Tänker inte skaffa någonting annat än pass.

Men orka bära runt på passet 24/7. ID-kort är mer awesome och är det SIS-märkt behöver du inte ens pass för att resa runt inom EU.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Men orka bära runt på passet 24/7. ID-kort är mer awesome och är det SIS-märkt behöver du inte ens pass för att resa runt inom EU.

Tycker inte det är vidare ansträngande att ha ett pass i väskan istället för idkort [crazy] Tänker inte slösa pengar i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Tycker inte det är vidare ansträngande att ha ett pass i väskan istället för idkort [crazy] Tänker inte slösa pengar i onödan.

Och du har med dig väskan överallt? [crazy]


   
SvaraCitera